کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر خانه سفید

از پیشگامان مراکز لیزرهای پوست درایران بوده وبا مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در فضایی مناسب، در سه طبقه مجزا تاسیس گردیده است .
این مرکز همگام با تکنولوژی مدرن دنیا مجموعه ای کامل از برترین برند ها و دستگاه های لیزر و اشعه درمانی مختلف را به گرد آوری کرده است . که همگی ساخت معتبرترین کمپانی های آمریکا و اروپا و دارای تأیید FDA و اتحادیه اروپا CE می باشند.
این مرکز با همکاری متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده توانسته است موفقییت های چشمگیری در طی فعالیت ۱۵ساله خود داشته باشد. در حال حاضر متخصصین بسیاری با این مرکز همکاری دارند.
تنوع دستگاه ها در این مرکز و امکان دسترسی و مشاوره با متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی انجام شود.
یکی دیگر از ویژگی های این مرکز برگزاری کارگاه های آموزشی و معرفی آخرین روش های درمانی و زیبایی برای پزشکان است.
شعار وهدف نهایی این کلینیک احترام و رضایت و اطمینان خاطر و از همه مهم تر سلامتی شما عزیزان است تا بهترین نتایج درمانی و زیبائی برای شما عزیزان حاصل گردد .


خدمات ما

خدمات پوست
کلینیک خانه سفید با فراهم اوردن مجموعه ی کاملی از انواع دستگاه های مدرن با استاندارد های معتبر و همکاری متخصصین پوست و مو در زمینه های مختلف درمانی و زیبایی، جوانسازی پوست و رفع ضایعات پوست مشغول فعالیت است.

خدمات مو
متخصصین پوست و مو در مرکز خانه سفید با استفاده از جدیدترین متدهای فوق پیشرفته، کاشت موی دائمی و طبیعی را در نواحی مورد نظر مانند سر و ابرو را برای شما انجام می دهند. .این مرکزهمچنین دارای چهار دستگاه لیزر جهت رفع مو های زائد می باشد.

خدمات لاغری
کارشناسان تغذیه و ورزش در خانه سفید با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های لاغری و دستگاه های رفع سلولیت و ارائه موثرترین روش ها و با امکان ایجاد استفاده همزمان از اتاق ورزش موفقیت های بسیاری در کاهش وزن ، کاهش سایز ،رفع سلولیت و جوانسازی بدن داشته اند.

کاشت مو
ریزش مو یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند و همواره به دنبال رهایی از آن هستند. به طور کلی هر تار مو بعد از گذشت ۳ تا ۴ ماه می ریزد و به جای آن موی جدیدی رشد می کنند. زمانی می توان گفت فرد دچار ریزش مو شده است که در طول روز بیش از ۵۰ تار موی او بریزد یا اگر حدود ۱۰۰ تار مو را بکشد بیشتر از ۴ تا ۵ تار مو کنده شود و بریزد.

مشکل ریزش مو گاهی با دارو درمان می شود، ولی برای بعضی افراد کاشت مو تنها راه درمان است. این عمل بسیار طولانی است و نیازی به بیهوشی ندارد. هرچند این عمل بسیار ساده و بی خطر است اما رعایت کامل نکات ایمنی و تخصص پزشک برای حفظ سلامت بیمار و به دست آوردن نتیجه ی مطلوب ضروری است، همچنین به دلیل حساسیت زیاد این عمل به طور تیمی انجام می شود.اتاق عمل مجهز وتیم بسیار ماهر کاشت مو در کلینیک خانه سفید با انجام بیش از صد ها مورد کاشت مو ، تجربیات ارزشمند موفقییت آمیزی در این زمینه دارند. کاشت مو در اصل پیوند یک عضو زنده است و موهای کاشته شده به صورت طبیعی رشد نموده قابلیت اصلاح و کوتاه کردن و تغییر رنگ را دارند.

انواع کاشت مو
عمل کاشت و پیوند مو به این صورت است که مو و ریشه ی مو از نواحی دیگر سر برداشته و به نواحی کم مو منتقل می شود. کاشت و پیوند مو این روزها به چند روش انجام می شود که اغلب آن ها بسیار مطمئن هستند. ۲ روش FUT و FIT جزو رایج ترین روش های کاشت مو هستند.

کاشت مو به روش FIT
FIT روشی بسیار ملایم است که در آن فولیکول موهای قسمت های پرپشت سر به صورت تک تک برداشته شده و به همان صورت تک تک در ناحیه کم پشت سر کاشته می شوند. برداشت تک تک فولیکول موها توسط تکنیک و دستگاه خاصی صورت می گیرد تا کمترین آزار را به این ناحیه وارد کند، به صورتی که نیازی به بخیه ندارد، و حتی اسکار و جای خاصی به جا نمی گزارد. موهای کاشته شده بعد از مدتی همانند موهای طبیعی رشد خواهند کرد و نیاز به استحمام و کوتاه کردن دارند.

کاشت مو به روش FUT
در روش FUT به شکل جراحی، یک نوار باریک در پشت سر(یا جایی که بانک موی خوبی وجود داشته باشد) برداشته می شود. تیم پزشکی این بخش ها را به گرافت هایی تقسیم کرده و بعد از آماده سازی، در منطقه خالی یا کم پشت به صورت تک تک کاشته می شوند. برای کاشت آنها، سوراخ هایی در ناحیه ایجاد می کنند تا فولیکول ها در آن محل قرار داده شوند. موها بعد از مدتی به همان حالت طبیعی قبلی برمی گردند و نیاز به استحمام و کوتاه کردن دارند.

تصاویر کلینیک خانه سفیدhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/before-after.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/Hair-Transplant-Before-And-After.gifارسال پیام به کلینیک خانه سفید

    شماره تماس کلینیک خانه سفید :

     

    تلفن های مرکزی:‌ ۹-۸۸۶۷۰۶۴۷

    بخش لاغری:‌۸۸۸۷۵۷۹۵

    داروخانه: ۸۸۸۷۵۷۹۶

    کاشت مو: ۸۸۸۷۰۴۸۰

    حسابداری: ۸۸۶۷۵۶۰۹

    تلفن همراه کلینیک: ۲۷۳۱-۲۲۵-۰۹۱۲

    [email protected]
    www.whitecomplex.ir