کلینیک رز طلایی

پوست و مو و جراحی زیبایی

پزشکان مجرب و متخصص کلینیک زیبایی رز طلایی

دکتر محمدعلی اکبری

جراحی پلاستیک و متخصص گوش و حلق و بینی

 

خانم دکتر ترانه صادقیان

متخصص پوست و مو

 

دکتر محمد حسن ابوالحسنی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

 

دکتر اعظم امیری

جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی

متخصصین ما در کلینیک تخصصی رز طلایی بعد از بررسی‌های لازم روی پوست شما و همچنین اطلاع از هدف شما از انجام تزریق‌های زیبایی پوست، بوتاکس یا دیسپورت را به شما پیشنهاد می‌دهند. همچنین درخصوص عمکرد هرکدام از این نوع تزریق، روش انجام کار و مراقبت‌های پس از درمان برای شما توضیح خواهند داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر دراین خصوص یا جهت رزرو نوبت درمان می‌توانید با شماره‌ ۰۲۱۲۲۲۸۳۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

تفاوت بوتاکس و دیسپورت

در حالیکه دیسپورت و بوتاکس هر دو از سم بوتولینوم A ساخته شده‌اند، هر کدام از فرم نسبتا متفاوتی از سم استفاده می‌کنند. ترکیب یا عنصر فعال در بوتاکس OnabotulinumtoxinA است در حالی که عنصر اصلی در دیسپورت AbobotulinumtoxinA است. بوتاکس برای اولین بار توسطFDA در سال ۲۰۰۲ تأیید شد، دیسپورت در سال ۲۰۰۹ تأیید شد، هرچند که از سال‌ها قبل از آن استفاده شده بود.

تفاوت عمده بین دو نوع سم بوتولینوم، پروتئین‌هایی است که در هر کدام از آنها یافت می‌شود. دیسپورت دارای پروتئین کمتری نسبت به بوتاکس است. پروتئین کمتر بدان معنی است که بدن شما آنتی بادی‌ یا پادتن‌های زیادی برای مبارزه با مواد تزریقی ایجاد نمی‌کند.

بیمارانی که از بوتاکس استفاده می‌کنند احتمال بیشتری برای ایجاد مقاومت در برابر آن در طول زمان دارند، به این معنی که هر تزریق کمتر و کمتر موثر است. احتمال رخ دادن این اتفاق در دیسپورت کمتر است.تصاویر کلینیک رز طلاییhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/dhPanorama006-1.jpgارسال پیام به کلینیک رز طلایی

    شماره تماس کلینیک رز طلایی : ۲۲۲۸۳۰۰۰
    ۰۹۱۲۸۸۵۱۰۵۱
    [email protected]
    www.tehrancosmetics.com