کلینیک فروغ سحر

هدف ما سلامتی و زیبایی شماست

طبق توصیه وزارت بهداشت از مصرف ژل و بوتاکس غیراستاندارد خودداری نمایید

کاشت مو
یکی از روش های درمان طاسی سر پیوند موی طبیعی است. کاشت موی طبیعی در اتاق عمل مجهز کلینیک و با بیحسی موضعی انجام میگیرد.

تزریق ژل و بوتاکس
تزریق ژل و بوتاکس باعث از بین بردن و حذف خطوط و چین و چروک هاى پوست شده و ظاهر جوانتر و زیباتر به صورت مى دهد.

لیزر
لیزر یکی از پیشرفته ترین روشهای دنیا برای از بین بردن موهای زائد می باشد. همچنین لیزر باعث جوانسازی پوست شده و آن را سفت و صاف می نماید.

تشخیص و درمان بیماریهای پوستی
تشخیص و درمان انواع بیماریهای پوستی با مجرب ترین کادر متخصصین پوست و مو درکشور


این درمانگاه براساس پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اهداف تعریف شده، فعالیت خود را آغاز نموده است.

به‌کارگیری مجرب‌ترین متخصصین پوست و مو، بهره‌مندی از آخرین استانداردهای علمی و نیز استفاده از بهترین مواد و تجهیزات را سرلوحه خود قرار داده است تا زیبایی را به شما ارائه نماید.

البته هر انسانی زیباست چرا که مخلوق خداوند است؛ ولی ما اگر اندک کاستی هم وجود داشته باشد در خدمت شما هستیم.

باور مجموعه آن است که کیفیت و نتیجه مورد دلخواه بیمار، رمز موفقیت درمانگاه خواهد بود.

جراحی کاشت مو براساس نفوذ و غلبه موی دهنده صورت می‌گیرد. به این معنی که موی ناحیه سالم (بانک مو)، وقتی به ناحیه بدون موی جلو سر که گیرنده است کاشته شود ریشه پیوند خورده و رشد خواهد کرد.

مراحل کاشت مو

  • بداشت مو به صورت نواری از نواحی حاوی مو از پشت سر که به عنوان منطقه دهنده خوانده می‌شود و در تمام طول عمر، مو در این مناطق رشد خواهد کرد.
  • ترمیم منطقه دهنده معمولا ایجاد یک جوشگاه باریک می‌کند که با رویش موهای اطراف پوشانده و پنهان خواهد شد.
  • تقسیم کردن موهای برداشته‌شده به صورت گرافت و جایگزینی در مناطق بدون مو و روش خاص مورد استفاده، متفاوت است.
  • ظرف یک ماه اکثریت موهای کاشته شده ریخته و حدود دو ماه پس از آن موها با سرعت طبیعی شروع به رشد می‌کند. بعد از حدود ۶ ماه موهای کاشته شده ظاهر طبیعی می‌گیرند.

روش Punch

در این روش دسته‌های مو به وسیله عمل Punch برداشته شده و در محل گیرنده به همان شکل کاشته می‌شوند. این روش به دلیل ایجاد نمای عروسکی یا نمای الیاف مسواک و یا جارویی در محل کاشته شده مورد پسند بیماران واقع نشده و از این روش امروزه کمتر استفاده می‌شود.

روش FUT

ابتدا از پوست ناحیه پس سر و یا طرفین سر که فاقد گیرنده هورمون مردانه هستند به مقدار موردنظر، پوست به همراه مو به روش جراحی برداشته می‌شود. سپس توسط ابزارهای دقیق این قطعه به فولیکولار یونیت گرافت تقسیم می شود. این گرافت‌ها به نواحی کم‌پشت یعنی بین موهای موجود و یا طاس منتقل می‌شوند. در محل گیرنده تنها شکاف‌های ظریفی (برخلاف روش پانچ که سوراخ‌هایی با برداشت پوست ایجاد می‌شود) داده شده و گرافت‌ها در آنها کاشته می‌شوند. رشد این موها در آینده نمای طبیعی ایجاد می‌کند و بیماران از نتیجه این روش بسیار راضی هستند.

روش FIT

در این روش بدون نیاز به برش پوست سر، برخلاف FUT، به صورت واحد به واحد فولیکول مو توسط دستگاه جدا می‌شود و به جلوی سر انتقال می‌یابد. این روش معمولا به کسانی توصیه می‌شود که تمایل به کوتاه کردن موهای سر خود دارند، یا بانک موی مناسبی جهت پیوند به روش FUT ندارند.

روش ترکیبی

استفاده از هر دو روش FUT و FIT به صورت همزمان در یک بیمار بوده که نتایج آن بسیار راضی‌کننده است.تصاویر کلینیک فروغ سحرhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/008-1.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/001.jpgارسال پیام به کلینیک فروغ سحر

    شماره تماس کلینیک فروغ سحر :

    ۴۴۸۹۰۵۴۷-۴۴۸۹۰۵۴۹-۴۴۸۹۰۵۲۲
    ۴۴۴۵۴۷۶۸-۴۴۴۵۴۷۱۸

    شماره فکس: ۴۴۴۵۴۸۰۶

    ساعات کاری درمانگاه:
    شنبه تا پنج شنبه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ الی ۲۰

    آدرس ایمیل:
    [email protected]