خدمات پزشکی کلینیک مهران

کاشت مو و ابرو
لیزر موهای زاید
برداشتن خال و زگیل
کرایو فریز کردن
برداشتن تتو و لک Qs
برداشتن اسکین تگ Rf
lpj caritation
Rf گرمایی
Rf fractional
Co2 fractional
میکرودرم پاکسازی صورت
تزریق ژل و بوتاکس
تزریق چربی
ساب سیژن
جراحی پلک
سوراخ کردن گوش
تخلیه جای جوش
prp
سوراخ کردن گوش
پیرسینگ
هایفو
تخلیه جای جوش
جراحی پوست تخلیه کیست و…
جوانسازی با fpj
تزریق تریا برای ریزش سکه ایی
ویزیت بیماری های پوستی
لاغری و پیکرتراشی

تفاوت ما در چیست؟

در یکی از مجهزترین مجموعه‌های زیبایی و تناسب اندام غرب تهران، و با به‌روز‌ترین دستگاه‌ها و کادری از حرفه‌ای‌ترین‌ها، در کنار شما هستیم، تا شما با خیال آسوده…

کاشت مو به روش fut چیست ؟

روش fut نوع برداشت مو از پشت سر را بیان می کند گرچه fut مخفف اصطلاح follicular unit transplantation به معنی عام کلمه پیوند مو ( جدای از تکنیک fit,fut ) می باشد اما به صورت غلط عام کلمه fut جهت روش برداشت مو با تکنیک جراحی و بخیه استفاده می شود.

در روش fut باریکه ای از پوست ومو به عرض حدود ۲ سانتیمتر و طول ۲۵ سانتیمتر از پشت سر بیمار برداشته می شود سپس پوست پشت سر با اندکی کشش به هم رسانده می شود و با نخ نایلون بخیه می شود و دوازده روز بعد بخیه های پشت سر برداشته می شود گرچه عرض نوار برداشته شده حدود ۲۰ میلیمتر می باشد اما جای نباید از ۴-۳ میلیمتر پهن تر باشد و این اسکار بخیه کاملا زیر موها پنهان می شود و دیده نمی شود.

روش fut روش استاندارد برداشت مو در عمل جراحی کاشت موی طبیعی می باشد بیشترین مقدار مو را در یک جلسه کاشت مو می توان برداشت و کاشت نمود. هدر رفتن موها اندک است و بالای ۹۰% موهای برداشته شده می بایست در آینده رشد کند. نسبت به روش fit زیبایی و بازدهی بالاتری دارد اما اندکی سنگین تر از روش fit می باشد.

روش fut یک عمل جراحی کلاسیک می باشد می بایست حتما توسط یک جراح یا پزشک کاملا آشنا به تکنیک های جراحی انجام شود تا بهترین نتیجه و کمترین صدمه به بیمار را داشته باشیم.

 

 

 داروی بوتاکس چیست ؟

 

بوتاکس یک پروتئین خالص شده و به دست آمده از نوعی میکروب بنام کلستریدیوم بوتولینوم ست که برای کاهش و از بین بردن موقت خطوط اخم و خطوط چهره تجویز می شود.

در طی درمان مقادیر بسیار اندکی از دارو داخل ماهیچه های مسئول چین و چروک تزریق می شود . درمان معمولا حدود ۱۰ دقیقه طول می کشد . نتایج درمانی معمولا سریع ظاهر می شود.

چه نوع چروک هایی توسط بوتاکس برطرف میشود؟

 

چروکهای صورت به دو دسته تقسیم میشوند:

 

چروک های استاتیک که در حالت استراحت پوست ، بر روی آن مشاهده می شوند.

این چروک ها عمدتا معلول عوامل مضر و آسیب رسان خارجی نظیر آفتاب هستند و در نتیجه تغییر بافت اصلی پوست ایجاد می شوند . این چروک ها کمتر به بوتاکس پاسخ می دهند.

چروک های داینامیک که در نتیجه فعالیت زیاد عضلانی در ناحیه صورت پدیدار می شوند و عمدتا ناشی از عادت های غلط و عوامل آسیب رسان داخلی هستند. این چروک ها معمولا در یک سوم فوقانی صورت مشاهده می شوند.

چروک های شعاعی اطراف چشم ها موسوم به چروک های پاکلاغی یا پنجه کلاغی ، چروک های افقی پیشانی و چروک های اخم ناحیه میانی صورت از این نوع هستند.

چروک های دینامیک معمولا از چروک های استاتیک سطحی ترند و به خوبی به درمان با تزریق ماده بوتولینوم پاسخ می دهند. استفاده از ماده بوتولینوم ،روشی انتخابی و مطمئن برای کاهش چروک های دینامیک دور چشم ، چروک های افقی پیشانی و چروک های اخم صورت است.

 

مکانیسم عمل بوتاکس و طول مدت آن:

بوتاکس که وارد ماهیچه می شود با فلج کردن ماهیچه باعث شل شدن آن می شود و در نتیجه چین و چروک روی پوست ماهیچه از بین می رود . بوتاکس فقط روی نواحی خاص تزریق می شود و عضلاتی که باعث حفظ حالت کمانی ابروها هستند دست نخورده باقی می مانند و در نتیجه باعث ظاهری زیبا می شود .

بعد از تزریق، ۵-۳ روز طول می کشد که تغییرات معجزه آسا دیده شود و بعد از ۱۵ روز حداکثرتغییرات را شاهد خواهیم بود.

اثر درمان معمولا ۳ تا ۵ ماه باقی می ماند و با مرور زمان اثر دارو کم شده و چین ها کم کم برمی گردند. بعد از ۳-۲ سال درمان ( که در فاصله های چندماه از هم صورت می گیرد ) دیگر نیاز به بوتاکس کم خواهد شد و می توان فواصل تزریق را طولانی تر کرد.

بوتاکس با مکانیسم بلوک میانجی عصبی که باعث تحریک عضله می شود و انقباض عضلانی ایجاد می کند.

 

 

آیا استفاده از بوتاکس بی خطر است؟

 

بوتاکس روشی کم عارضه است و عوارض مطرح شده برای آن نادر ، جزئی و گذرا هستند. از عارضه های بی اهمیت و گذرای بعد از تزریق می توان به قرمزی محل تزریق ، ورم موضع ، خون مردگی به خصوص در نواحی دور چشم ،درد محل تزریق ،سردردی که ممکن است تا ۳ ساعت طول بکشد، تهوع مختصر، ضعف عمومی و خارش اشاره کرد . بضی عوارض احتمالی دیررس که اهمیت بیشتری دارند نظیر دوبینی، افتادگی پلک و ابرو نیز مطرح هستند. البته این احتمال وجود دارد که بوتاکس به اشتباه به ماهیچه های کناری تزریق شود یا حتی در اثر تزریق عمیق روی آنها تاثیر بگذارد. تزریق بوتاکس به ماهیچه بالا برنده پلک موجب افتادگی کامل یا بخشی از پلک به مدت شش تا هشت هفته می شود. از جمله تاثیرات ثانویه تزریق بوتاکس می توان به خشکی موقتی چشم ،اشک، تورم پلک ، خطای دید، التهاب قرنیه، هماتوم یا تراوش و تجمع موضعی خون که به زودی منعقد می شود ،دردهای موقتی و سوزش خفیف اشاره دارد.

توجه داشته باشید که در صورت بروز ورم شدید در ناحیه تزریق ماده ، خونمردگی وسیع و نیز مشاهده افتادگی در پلک و ابرو باید پزشک را از آنها مطلع کرد.

هم اکنون بوتاکس در آمریکا روشی است که بیشترین استفاده از آن برای زیباسازی صورت می شود ، و هنرپیشه های هالیوودی بیشترین مصرف کنندگان این ماده می باشند.

 

چه کسانی نباید از بوتاکس استفاده کنند؟

کسانی که در محل تزریق دچار عفونت هستند و کسانی که حساسیت مفرط به محتویات بوتاکس دارند و بیماران نورولوژیک مانند ALS ، میاستنی گراو، سندرم لامبرت ایتون ممکن است دچار عوارض جدی شوند همچنین استفاده از بوتاکس در حاملگی ، شیردهی و بیماریهای نورماسکولار توصیه نمی شود.

 

– هرجلسه درمان چقدر طول می کشد؟

 

تزریق بوتاکس برای زیبایی حداکثر ۱۰ دقیقه طول می کشد و یک روش غیرجراحی است.

چند تزریق خیلی کوچک صورت می گیرد و در طی چند روز شاهد از بین رفتن و بهبود چینهای

متوسط تا شدید خواهیم بود. بعد از تزریق هیچ نیازی به استراحت و….وجود ندارد تا حدی که می توانید این عمل را حین غذا خوردن پشت میز غذا هم انجام دهید.

 

– آیا درمان با بوتاکس دردناک است؟

ناراحتی ناشی از تزریق معمولا خفیف و کوتاه است . هیچ بی حسی لازم نیست.

 

– هرچند وقت یکبار باید درمان را تکرار کرد؟

تا زمانی که نتایج دلخواه شما وجود داشته باشد هر زمانی می شود درمان را تکرار کرد.تصاویر کلینیک مهرانhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/fut-hair-transplant-surgery-348n7p4issghrhthl0cg00-1024×763.jpgارسال پیام به کلینیک مهران

    شماره تماس کلینیک مهران :

    ۰۲۱۲۲۳۶۵۳۶۳

    ۰۲۱۲۲۳۶۵۳۶۴

    ۰۲۱۲۲۳۶۵۳۶۵

    ۰۲۱۲۲۳۶۵۳۶۶

    اسامی بهترین دکتر لیزر زنان – 10 پزشک برتر🥇