کلینیک پرنیان

پرنیان کلینیک مرکزی به مدیریت دکتر شهلا علاء دارای بورد تخصصی ناسیونال در زمینه کاشت مو و لیزر و تعدادی مشاورین ورزیده و آگاه بوده و منحصراً برای کار تخصصی کاشت موی طبیعی درقلب شهر تهران (پایتخت کشور ایران) مشغول خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشند.

آدرس کلینیک پرنیان : تهران – سعادت آباد ، میدان کتاب خیابان کوهستان پلاک ۲۸ طبقه دوم بالای داروخانه دکتر شاهرودی

شماره تماس کلینیک پرنیان : تلفن : ۲۲۳۸۰۶۰۳و۲۲۳۸۱۰۰۳

تخصص منحصر به فرد دکتر علا بوجود آوردن موهایی با نما و ظاهر کاملاً طبیعی برای شما است و در این زمینه تمامی هنر و تکنولوژی روز دنیا را بکار می بندد. تکنیک های اختصاصی و پیشرفته ای که در این مرکز بکار گرفته می شوند به درجه ای از پیشرفت رسیده اند که موجب ایجاد موهای کاملاً طبیعی با بهترین طراحی و مدل مو برای شما خواهند شد. پس از انجام اینکار افراد دیگر به سختی متوجه موهای کاشته شده شما خواهند شد و مثل موهای طبیعی این موها را می توانید رنگ کنید ، شانه و برس بزنید و به آرایشگاه بروید

 


مونقش بسیارعمده ای درزیبائی ظاهری انسان دارد.برای داشتن موهای زیباوسالم مراقبت آگاهانه واتخاذروش های صحیح ضرورت دارند.روزانه۳-۲باربرس یاشانه زدن موکافی است.ازاین بیشترکشش وارده برمودردرازمدت سبب آسیب به مومیشود

کاشت ابرو

پیوند موی طبیعی با پایان نامه آقای دکتر دیفن باخ درآلمان درسال ۱۸۲۲ با موضوع پیوند مو در حیوانات شروع شد. در دهه ۱۹۵۰ پزشکان ژاپنی برای نخستین بار اقدام به برداشت مو از نواحی گوناگون بدن و کاشت آن در مناطق طاس نمودند.

درسال ۱۹۵۹ دکترنورمن اورنتریخ متخصص پوست آمریکایی اولین بار برای رفع طاسی مردانه، تکنیک برداشت مو از پشت سر و پیوندآن در نواحی طاس جلوی سر را توضیح داد.

نظربه اینکه هیچکدام از پزشکان قبل از دکتر اورنتریخ متوجه اثردرمانی این روش برای طاسی مردانه نشدند و وی اولین کسی بودکه پیوند مو را برای رفع طاسی مردانه انجام داد لذا در حال حاضر دکتراورنتریخ را پدر پیوند موی طبیعی می دانند.

کاشت موی طبیعی در ابتدا با استفاده از گرافت های درشت ۵-۴ میلیمتری (دارای ۲۰- ۱۵ تارمو) انجام می شد. این گرافت ها پس از درآمدن، نمای عروسکی بسیارزشتی (مثل موهای مسواک) با نمای ناهنجار به سرشخص داده که با افزایش سن و ریزش موهای اطراف منطقه کاشته شده، این وضعیت بدترگردیده و تصویر کاملاً غیرطبیعی ایجاد می شد.

این وضعیت باعث ایجادحس بدبینی و ناامیدی بین متخصصین پوست و بیماران نسبت به نتایج کاشت موی طبیعی شده بود. با پیشرفت علم پزشکی متخصصین پوست ازگرافت های کوچکتری به نام مینی گرافت (حاوی ۱۰- ۵ تارمو) و سپس میکروگرافت (حاوی ۳- ۱ تارمو) برای کاشت مو استفاده کردند.

متدهای برداشت مو از منطقه پشت سر، چگونگی طراحی خط موی جلوی سر، روش های بیحسی، تکنیک های ایجاد شکاف و گذاشتن گرافت در محل کاشت مو، روش های تربیت تکنسین های متخصص در انجام کاشت مو،

همگی در سال های اخیر پیشرفت های اعجاب انگیزی نموده است و امروزه با استفاده از مینی گرافت و چیدمان هنرمندانه آنها در دست متخصصین پوست ماهر در انجام کاشت مو، نتایج کاشت موی طبیعی بسیار عالی و خارق العاده شده است.

 

 

کاشت ابرو در استانبول – جدیدترین روشهای 2022