کلینیک تخصصی پوست و مو پری سیما

پیوند (کاشت) موی طبیعی سر، ابرو، مژه، ریش و سبیل

با ۱۵ سال تجربه پیوند موی طبیعی

کلیه خدمات لیزر

لیزر موهای زائد صورت و بدن

لیزر جوانسازی و زیبائی تناسلی بانوان

لیزر جوانسازی صورت

تزریق ژل، بوتاکس و چربی

برداشتن خال

لیفت صورت با هایفو

جراحی زیبائی

مزوتراپی، میکرودرم و هیدرودرم

بیشترین سوالات در لیپوماتیک بر این نکته متمرکز است که لیپوماتیک چیست ، عوارض لیپوماتیک چیستو همچنین اینکه برتریهای این روش نسبت به روشهای گذشته چیست . لیپوماتیک در حقیقت یک نوع دستگاه ساکشن چربی پیشرفته، برای تخلیه چربیهای موضعی زیر پوست و تناسب اندام می باشد. و به دلیل اینکه کاملا مکانیکی می باشد و در صورت استفاده صحیح و درست از دستگاه، آسیب پوستی و عضلانی بسیار اندک می باشد به همین دلیل معروف به دسمگاه پیکر تراشی شده و تکنولوژی بکار گرفته شده در این ابزار بقدری دقیق و فوق العاده عمل می کند که کاملا آنرا از لیپوساکشن متمایز می سازد. همچنین برتری این دستگاه بر لیزر لیپولیز و سایر دستگاه ها نظیر بادی جت و اولترازد، هم در حین عمل برای جراح و هم در نتایج عمل برای بیمار کاملا مشهود می باشد

آنچه در این مطلب می‌خوانید

کاشت مو

کاشت مو طبیعی کلینیک
وب سایت کاشت موی پری سیما میتواند اطلاعات کامل و جامع ای در مورد کاشت مو و فوائد و زیانهای این عمل را در اختیار شما قرار دهد.با کلیک بر روی ورود به سایت در زیر ، به سایت کاشت موی پری سیما مراجعه کنید.

لیپوماتیک

لیپوماتیک (پیکر تراشی)
وب سایت لیپوماتیک پری سیما میتواند اطلاعات کامل و جامع ای در مورد پیکرتراشی و فوائد و زیانهای این عمل را در اختیار شما قرار دهد.با کلیک بر روی ورود به سایت در زیر ، به سایت لیپوماتیک پری سیما مراجعه کنید.

لیزر

کلیه خدمات لیزر
وب سایت لیزر پری سیما میتواند اطلاعات کامل و جامع ای در مورد لیزر موهای زائد و فوائد و زیانهای این عمل را در اختیار شما قرار دهد.با کلیک بر روی ورود به سایت در زیر ، به سایت لیزر موهای زائد پری سیما مراجعه کنید.

مشاوره آنلاین

مشاوره با متخصصین ما
سامانه مشاوره آنلاین ۳۰۰۹۰۱۰ به صورت رایگان آماده ی ارائه مشاوره به شما در زمینه های زیبایی و سلامت میباشد.متخصصین کلینیک تخصصی زیبایی پری سیما در خدمت شما هستند.تصاویر کلینیک پری سیماhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/DSC_0122-1-1024×685.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/bbbbbbbbbbb-1024×683.jpgارسال پیام به کلینیک پری سیما

    شماره تماس کلینیک دکترابدالی :

    اولین کلینیک تخصصی لیپوماتیک

    با ما تماس بگیرید

    کلینیک : ۲۶۱۱۲۰۰۰ – ۰۲۱

    کلینیک : ۲۶۱۱۲۰۰۱ – ۰۲۱

    کلینیک : ۲۶۱۱۲۰۰۳ – ۰۲۱

    کلینیک : ۲۲۸۰۷۰۶۰ – ۰۲۱

    مشاوره: ۳۰۰۹۰۱۰ – ۰۹۱۲

    مشاوره : ۳۰۰۱۶۱۹ – ۰۹۱۲