خدمات کلینیک پوست و مو ماه طلایی

تزریق: انواع #ژل_لب
#بوتاکس
چربی #مزوتراپی
کاشت نخ
#لیفت ابرو و سینه
#پروتز
#پیکرتراشی

آشنایی با فیلر یا ژل هیالورنیک اسید که جزو بی خطرترین دسته ژل ها میباشد.
.
ویژگی های ژل هیالورونیک اسید چیست ؟
اسید هیالورونیک یکی از انواع مواد پرکننده موجود در بازار است که به دلیل ویژگی های خاص، توجه بسیاری از پزشکان و بیماران را به خود جلب کرده است.مواد پرکننده(filling agent) که به نام ” ژل” هم شناخته میشوند،موادی هستند که با هدف بازسازی و زیبایی پوست به کار می روند. طی سالهای اخیر مصرف مواد پرکننده برای درمان اسکار جوش صورت،محو خطوط پوستی و برجسته کردن اجزای صورت بسیار شایع شده است.
اسیدهیالورونیک چیست ؟
اسیدهیالورونیک یک ماده طبیعى است که در همه موجودات زنده وجود دارد. غلظتهاى زیاد این ماده در بافت همبند و در مایع اطرا ف چشم وجود دارد. این ماده همچنین در غضروف، مایع مفصلی و در بافت همبند پوست یافت میشود. در بافت پوستى، اسیدهیالورونیک یک ماده ژله ای است که فضاى بین کلاژن و فیبرهاى الاستین را پر میکند. اسیدهیالورونیک در پوست سه نقش دارد:
– ایجاد مکانیزم حمل مواد مغذى ضرورى از جریان خون به سلولهاى پوستى
– آبرسانی به پوست با مکانیزم ترکیب شدن با ملکولهای آب
– به عنوان یک بالشتک در برابر آسیبهای مکانیکى و شیمیایى

با گذر زمان، بدلیل پروسه طبیعى پیرشدن یا بدلیل تماس با عوامل محیطى از قبیل آلودگی هوا و تابش آفتاب، بخشی از ذخیره طبیعى اسیدهیالورونیک بدن تجزیه و تخریب میشود.
از چه زمانی اسیدهیالورونیک مصنوعی تولید شد و چه کاربردی دارد ؟
حدود سی سال است که فرمهای مصنوعى اسیدهیالورونیک ساخته شده و در درمان بیماریهای روماتیسمی، چشمپزشکى و ترمیم زخم به کار میرود. اخیراً اشکال مصنوعى اسیدهیالورونیک براى استفاده مصارف زیبایی تولید شده که اغلب در زیبایی صورت به کار میرود.

پرسش:اگر پس از تزریق ژل پشیمان شوم چه کنم؟

پاسخ: در صورتیکه ژل تزریق شده، هیالورونیک اسید باشد با تزریق آمپول هیالورونیداز در محل از بین می رود. این ماده، آنزیمی است که اسید هیالورونیک را از بین می برد و برای تصحیح عوارض فیلرهای هیالورونیک اسید مثل برجستگی های ناشی از ژل استفاده می شود.
.

تزریق_ژل در زاویه فک از اقدامات بسیار محبوب در مطب ها و کلینیکهای #زیبایی است که این روزها بیش از پیش بر میزان محبوبیت آن افزوره می شود بد نیست بدانید این اقدام که در خانم ها و آقایان هر دو طرفداران زیادی دارد به دو دلیل شایع انجام می شود.
اولین دلیل آن که اغلب در متقاضیان جوانتر پرطرفدار می باشد برجسته نمودن زاویه فک در افرادی است که آناتومی این ناحیه از صورت ایشان باعث شده تا فکی نسبتا مسطح داشته باشند در میان هنرپیشگان غیر ایرانی و البته ایرانی کم نیستند افرادی که به این روش زاویه فک خود را برجسته تر نموده اند و باعث افزایش زیبایی و جذابیت خود شده اند گروه دیگر که تزریق ژل در زاویه فک می تواند برای ایشان بسیار مفید واقع شود افرادی هستند که به دلیل بالا رفتن سن، پوست ایشان در ناحیه پایینی فک دچار افتادگی شده است و ما می توانیم با تزریق چند سی سی ژل در زاویه فک ایشان این افتادگی را تا حدود زیادی درمان نماییم بد نیست بدانید تزریق ژل در زاویه فک مانند تزریق ژل در سایر نقاط مثل لب یا گونه به دلیل بی حسی تزریقی فاقد درد می باشد همچنین به دلیل تزریق عمقی ژل در این ناحیه از ماندگاری بین شش ماه تا یک سال برخوردار است.
.

تصاویر کلینیک پوست و مو ماه طلایی

ارسال پیام به کلینیک پوست و مو ماه طلایی

شماره تماس کلینیک پوست و مو ماه طلایی : ۰۲۱-۲۲۸۸۲۸۴۱
۰۹۱۹۳۶۴۹۳۷۳

اینستاگرام کلینیک پوست و مو ماه طلایی :

https://www.instagram.com/golden_moon_clinic/

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کلینیک ماه طلایی
5 سال قبل

شماره تماس های کلینیک ماه طلایی:
۰۲۱-۲۲۸۷۰۰۶۱
۰۲۱-۲۲۸۷۰۰۶۲
۰۹۱۹-۳۶۴۹۳۷۳
محدوده شریعتی بین ظفر و میرداماد