کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری کیمیا :

کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری کیمیا مجموعه ای است دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت که توانسته است با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین تجهیزات که دارای بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA می باشد کلیه خدمات خود را ارائه نماید . امیدواریم از این فرصت برای کسب زیبایی و سلامتی و همچنین ارزش نهادن به خواسته ها و انتظارات خود در جهت ارتقای عزت و اعتماد به نفس قدم بردارید . کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری کیمیا افتخار می کند که با به کارگیری جدیدترین متدهای تشخیصی و درمانی دانش پزشکی زیبایی و بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات، جوانی و شادابی پوست و زیبایی و تناسب اندام را به شما هدیه کند . تمامی خدمات این کلینیک زیر نظر پزشکان و متخصصین محترم و همگام با جدیدترین متدها و روش های دانش پزشکی زیبایی، آمیخته با دقت و ظرافت ارائه می شود . تیم پزشکی کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری کیمیا همایش های دوره ای را با هدف هر چه بیشتر آشنا کردن مخاطبان عزیز با پزشکی زیبایی و خدماتی که کلینیک ارائه می کند ، برگزار می نماید.

کلینیک تخصصی زیبایی و لاغری کیمیا مجموعه ای است دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت که توانسته است با بهره مندی از آخرین تکنولوژی و پیشرفته ترین تجهیزات که دارای بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA می باشد کلیه خدمات خود را ارائه نماید .

برخی از خدمات زیبایی کلینیک کیمیا

جوانسازی پوست
با افزایش سن، ساختار پوست تغییر می‌کند. در سنین بالاتر ممکن است با چین و چروک، علائم پیری، ضخیم شدن، شل شدن و خشکی پوست مواجه شوید. فاکتورهای متعددی در جلوگیری از پیری پوست دخالت دارند که به سلامت و شیوه زندگی فرد وابسته است. مصرف سیگار و الکل، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، قرار گرفتن در معرض هوای سرد، ورزش نکردن، داشتن استرس، نداشتن خواب کافی، تغذیه نامناسب و … از عوامل شایع در ایجاد پیری پوست هستند.
جوانسازی پوست به فرآیندی اطلاق می‌شود که برای از بین بردن علائم پیری پوست انجام می‌شود. در جوانسازی پوست، چین و چروک‌‌ها، خطوط و افتادگی پوست و مناطق تضعیف شده، بازسازی می‌شود و پوست ظاهری جوان‌تر پیدا می‌کند. امروزه روش‌های متعددی برای جوانسازی پوست وجود دارد.

میکرونیدلینگRF FRACTIONAL – NEW SCARLET
سکارلت از امواج رادیوفرکانس با تکنولوژی فرکشنال میکرونیدلینگ استفاده نموده، و بعنوان اولین تولید کننده سیستمهای FMR در دنیا، درحال حاضر، شناخته شده ترین برند تکنولوژی فرکشنال می باشد.
در این دستگاه، ۲۵ عدد نیدل بطور همزمان وارد پوست می شود که عمق نفوذ آنها بین ۰٫۵-۳٫۵ mm با دقت ۰٫۱ mm قابل تنظیم می باشد. آرایش این نیدل ها طبق یک شبکه ماتریکسی بسیار پیشرفته و بصورت Bipolar می باشد.
گرمای تولید شده توسط RF از یک طرف موجب افزایش سنتز کلاژن و الاستین شده، از طرف دیگر، موجب Remodeling کلاژن می شود.
با توجه به قانون اهم در مورد میزان عبور جریان الکتریکی از مقاومتهای مختلف موازی، عبور جریان رادیوفرکانس از لایه های مختلف اپیدرم و درم، یک محدوده حرارتی به شکل قطره اشک پدید می آورد. با توجه به این قانون و با توجه به اینکه بیشترین مقاومت مربوط به اپیدرم است، حرارت بسیار کمی در اپیدرم ایجاد شده، خطر ایجاد آسیب حرارتی و سوختگی در اپیدرم بطور کامل از بین خواهد رفت. همچنین، اگر نوک این نیدلها به بافت چربی برخورد کنند، با توجه به بیشتر بودن مقاومت چربی نسبت به درم، انرژی به درم منتقل شده، لیز چربی در ناحیه درم مشاهده نخواهد شد.

تزریق بوتاکس
بوتاکس از یک نوروتوکسین ساخته شده است که توسط کلستریدیوم بوتولینیوم بدست می‌آید. تزریق بوتاکس یکی از مؤثرترین روش‌ها در برطرف کردن چین و چروک پوست است که از طریق فلج کردن موقت عضلات، اثر می‌کند.

مزایای بوتاکس
بوتاکس با مکانیزمی که دارد باعث فلج شدن موقت عصب هایی می شود که در ایجاد خط و چین و چروک در نواحی صورت تاثیر گذار هستند ، بوتاکس می تواند مانع ایجاد چین و چروک بر روی پوست شود و از اخم کردن های غیر ارادی فرد جلوگیری می نماید ، برخی از بوتاکس های مرغوب نیز جنبه ی درمانی داشته و چین و چروک ها را به خوبی از بین می برند ، دقت در انتخاب نوع بوتاکس و نحوه ی تزریق آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

مزوتراپی
عوامل متعددی سبب می شود که پوست صورت چروک شود و قوام خود را از دست دهد ، زمانی که پوست با چین وچروک روبرو می شود ، بیانگر این امر است که نواحی زیرپوست خالی شدن و دچارشکستگی شده اند ، درچنین مواقعی استفاده از کرم ها و درمان های موضعی کمکی به از بین رفتن چین و چروک نمی کند و استفاده از آنها فقط سبب پیشگیری از چین و چروک جدید می شود .
موارد استفاده از مزوتراپی :
جهت زیبایی و رفع چین و چروک
درمان بیماری های پوستی
درمان بیماری های عصبی
درمان بیماری های عفونی و عروقی
درمان بیماری های روماتولوژی و…
موارد استفاده از مزوتراپی در زیبایی و پوست
جوان سازی پوست
درمان کک و مک
درمان چین و چروک های کم عمق و…

تزریق ژل
ژل ها محصول هایی مانند: کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت کلسیم می باشند که به منظور جوان سازی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرند و در اثر تزریق آن، قسمت هایی از پوست که دارای چین و چروک است باعث کاهش و یا رفع آن ها می شود و همین طور برای حجم دادن و برجسته کردن لب ها و گونه ها استفاده می شود. در اثر بالا رفتن سن پوست افراد دارای چروک و دچار افتادگی خواهد شد. قرارگرفتن زیاد در مقابل نور آفتاب در سال های متوالی و زیاد وحرکت های عضلانی باعث پیری بافت های پوست می شود که می توان با استفاده از ژل به جوان سازی پوست و قسمت های فرسوده کمک کرد.
تزریق ژل در برطرف کردن مشکلات پوستی یک راه موقت یا طولانی مدت است که با استفاده از تزریق مواد پر کننده در قسمت های مختلف ناحیه صورت می تواند از آن استفاده کرد.

کاشت مو
برای اکثر اشخاص ناراحت کننده ترین مسئله معمولا ریزش مو می باشد ، متاسفانه ریزش موها بسیار بر ظاهر شخص تاثیر گذار است ، ریزش مو سبب می شود که از جذابیت چهره شخص کاسته شود .
افرادی که دچار ریزش وسیع مو هستند از نظر ظاهری مسن تر از هم سن های خود که موهایشان نریخته به نظر می رسند و این مساله می تواند منجر به ایجاد افسردگی و عدم اعتماد به نفس در فرد شود.
در نظر اکثر مردان داشتن مو مترادف است با جوانی، زیبایی و اعتماد به نفس. در چنین شرایطی باید به دنبال بهترین راه حل برای برگرداندن موهای از دست رفته بود و تنها راه حل دائمی برای موهای از دست رفته، عمل جراحی کاشت مو است.
جدیدترین روش جوان سازی واژن با معرفی لیزر واژینال
یکی از بزرگترین شکایت خانمها این است که احساس میکنند واژن آنها شل شده است.این احساس باعث میشود که آنها در هنگام رابطه جنسی اعتماد به نفس کافی نداشته باشند.وایا اینکه بسته به شدت مشکل دچار علایم مختلف و کاهش کیفیت زندگی شوند.
هدف از درمان آتروفی واژن، بازسازی و بهبود فعالیت متابولیک واژن با استفاده از یک سنتز جدید است که علاوه بر بازسازی کلاژن شامل هیالورونیک اسید، گلیکوزآمینوگلیکان ها و پروتئوگلیکان است. این بازسازی و درمان توسط تکنولوژی جدید و پیشرفته مونالیزا انجام می شود. لیزر مونالیزا به عنوان یک راه حل طبیعی و غیرتهاجمی در جهت جوانسازی، زیبایی و مقابله با پیری دستگاه تناسلی زنان کاربرد وسیعی دارد. این روش درمانی ابتکاری و بدون درد، حجم، رطوبت و خاصیت ارتجاعی مخاط واژن را بدون هیچ گونه عارضه جانبی که در درمان های دارویی و حتی جراحی سنتی به چشم می خورد، بازسازی می کند.

لیزر مونالیزا
لیزر مونالیزا یکی از اعمال غیر جراحی و بنیادین در جوانسازی واژینال و بازسازی واژن بوده و به عنوان یک نوآوری جدید در تکنولوژی DEKA محسوب می شود. لیزر مونالیزا تاچ به عنوان یکی از پیشرفته ترین تکنیک های جوانسازی واژن، با ایمنی بالا و خاصیت اثربخشی بی‌نظیر، نتیجه یک تکنولوژی پیشرفته و طراحی ویژه در سطح جهانی و در حوزه زیبایی زنان است، که به طور موثر بافت ضعیف شده ناشی از افزایش سن را با تولید کلاژن بازسازی می کند.

تزریق ژل بینی
زیبایی بینی بدون جراحی :
زیبایی بینی بدون جراحی با تزریق ژل بینی :
در کلینیک زیبایی کیمیا در محیطی کاملا استریل و آرام می توان به شکل سرپایی تزریق ژل در بینی را به منظور زیبایی انجام شود .
تزریق ژل در بینی بسیار ساده و در زمان کوتاهی انجام می شود ، با استفاده از پمادهای بی حسی یا برخی تزریق ها نظیر لیدوکایین می توان بینی را بی حس نموده سپس تزریق ژل در بینی را انجام داد .
تزریق ژل در بینی در نواحی مورد نیاز با سوزن و سرنگ صورت می گیرد ، در این روش چندین مرتبه سوزن ورود و خروج به بافت درون بینی تزریق می شود .
پس از اینکه تزریق ژل به بینی انجام شد پزشک معالج با استفاده از ماساژ ظاهر بینی را طبیعی تر و یکنواخت می کند .
یکی از مزایای تزریق ژل در بینی انجام فعالیت های روزانه پس از اتمام تزریق ژل می باشد ، هم چنین در این روش نیازی به زدن چسب پس از عمل و یا بخیه نمی باشد .

مزوتراپی بینی
عمل زیبایی بینی بدون جراحی :
یک انتخاب عالی و مقرون به صرفه استفاده از روش جدید و کاربردی زیبایی بینی بدون جراحی است ، اشخاصی که خواهان زیبایی بینی بدون انجام عمل سنگین جراحی بینی هستند می توان از این روشهای جدید و کاربردی استفاده نمایند .
اکثر اشخاص به دنبال یک روش کم هزینه و بدون عوارض جهت رسیدن به زیبایی هستند ، ما روش های تزریق ژل ، تزریق چربی و مزوتراپی بینی را توصیه می کنیم .
همان گونه که بوتاکس انقلابی در جوانسازی صورت داشته است وبه آسانی به درمان چین و چروک می پردازد در روش مزوتراپی بینی و سایر روش های بدون جراحی بینی انقلابی جهت رسیدن به زیبایی و رفع نواقص بینی بدون جراحی بوده است .تصاویر کلینیک کیمیاhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/1-2.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/4444.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/monalisa.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/11/7811.jpgارسال پیام به کلینیک کیمیا

    شماره تماس کلینیک کیمیا :

    تلفن تماس : ۴۴۹۵۳۸۲۹-۰۲۱
    تلفن تماس : ۴۴۹۵۳۸۳۰-۰۲۱
    پیامک : ۱۰۰۰۸۸۸۸۸۸۱۳۵۷
    ایمیل : [email protected]