شناخت اجزاء صورت و اصلاح دفومیتی چانه یا فرم دهی چانه بسیار در زیباتر شدن خانم ها موثره
خیلی هم این مشکل بین خانم های ایرانی شایعه …
فرم دهی چانه اگه درست و اصولی انجام بشه خیلی صورت رو شیک و زیبا میکنه !
رایدیس یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین پرکننده قابل تزریق دارای تاییدیه سازمان دارویی امریکاست و قادر است که چین و چروک های متوسط تا شدید را در اطراف بینی و دهان و شقیقه ها و بیشانی و گونه و چانه اصلاح کند.
مطالعات متعددی ثابت کرده که از رایدیس میتوان برای پر کردن و اصلاح چین و چروک های خط خنده (خطی که از کنار بینی تا دهان کشیده می شود ) و خطوط زیر لب همچنین در اسکارهای فرو رفته استفاده کرد.
مانند سایر پرکننده ها ،فهمیدن بهترین و مناسب ترین ژل با توجه به نوع نیاز شما و برای رسیدن به بهترین و عالی ترین نتیجه ، بسیار اهمیت دارد .و مشورت با پزشک بهترین راه ارزیابی و برنامه ریزی با توجه به نوع مشکل شماست .
رایدیس که از یک ژل میکروسفرمحلول در اب ساخته شده ،باعث تحریک تولید کلاژن گردیده که در نهایت ظاهری جوان و شاداب را به ارمغان می اورد.
رایدیس از مواد معدنی ساخته شده که شبیه مواد تشکیل دهنده استخوان است و بنابراین احتمال حساسیت بسیار کمی وجود داشته و نیاز به تستهای بررسی حساسیت قبل از تزریق ندارد.
رایدیس به مرور زمان و بطور طبیعی جذب می شود. نتایج بصورت انی ظاهر شده و حدودا یک تا سه سال بسته به منطقه تزریق شده و حرکت عضلات ناحیه و شیوه زندگی بیمار باقی می ماند.تزریق مجدد رایدیس نتایج درمانی را طولانی تر میکند و مطالعات نشان داده که درمان مجدد با رایدیس نیازمند مقدار کمتر تزریق می باشد ( در مقایسه با سایر ژل ها) .
درمان با رایدیس کاملا سرپایی و در مطب قابل انجام بوده و پزشک برای ارامش و راحتی شما از بیحسی موضعی و یا بلوک عصب استفاده می کند. ممکن است مختصری کبودی و تورم بعد از تزریق ایجاد شود که طبیعی بوده و به زودی از بین خواهد رفت.

دکتر قائدی