دکتر سامان حاج محمدى

متخصص و جراح گوش،حلق،بینی

دکتر سامان یکی از متخصصین حاذق گوش و حلق و بینی ،جراحی سر و گردن وجراح پلاستیک بینی در ایران واروپا است .دکتر سامان بنیانگذار EAAMS (آکادمی اروپائی جراحی زیبائی )، آکادمی ضد پیری ( anti age academy ) وکلینیک KFS (competence center for specialist health services ) در اسلو نروژ می باشد . جراحی پلاستیک بینی یکی از علایق اولیه اوست و تمرکز عمده او برروی آموزش برای دانشجویان سراسر دنیا و تحقیقات علمی است . دکتر سامان بعد از اتمام مدارج تحقیق وپزشکی از دانشگاه oslo ،دوران انترنی وآموزش مقدماتی جراحی را در Stensby hospital در Akershus دنبال کرد . در تکمیل یاد گیری جراحی پیشرفته، شروع به یادگیری در بخش جراحی سرو گردن /گوش وحلق و بینی در بیمارستان تخصصی دانشگاه Tromso نمود وتخصص را بعد از ۵ سال مطالعه موثر به اتمام رسانیده و سپس دربخش فوق تخصصی جراحی بینی وسینوسها در بیمارستان Elverum به گذرانیدن فلوی رینولوژی به مدت ۳ سل دیگر پرداخت . دکتر سامان همچنین به آمریکا رفتند و کارگاههای جراحی پلاستیک بینی متعددی را در Oregan , Indianapolis , Atlanta و Chicago دنبال کردند.

“دکتر سامان در زمان حضورشان در بیمارستان Elverum ، به عنوان راینولوژیست وجراح پلاستیک بینی دربخش فوق تخصصی جراحی بینی و سینوسها بودند . این موقعیت متقضی کسی بود که دانش تخصصی ، تکنیکهای جراحی ، عملکرد بینی و آناتومی سینوس و پاتولوژی را بداند. بیش از یک دهه دکتر سامان ، توانایی هایش را با روشهای جدید وگذارندن دوره های تخصصی در آمریکا واروپا ، قدرت بخشید و به عنوان Professor tAssistan به کارپرداخت و همزمان رئیس بخش راینولوژی و جراحی پلاستیک بینی در چندین کلینیک و بیمارستان بود . دکتر سامان مشاوره و همکاری نزدیکی با بعضی از نام آوران جراحی پلاستیک بینی و جراحی پلاستیک صورت داشتند که برخی از آنها عبارتند از : Dr. Ted Cook ، Dr. Tom Wang ، Dr. Stephen Perkins ، دکتر رجب شیروانی ، دکتر حشام صالح و Dr. Lan Mackey ِو … آموزشهای بین المللی و تخصصی و تحقیقات پزشکی و تجارب او، دکتر سامان را به جراحی متخصص و ماهر تبدیل کرده که قادر است هر نوع چهره ای واز هر نژادی را مورد درمان قرار دهد . دکتر سامان حضو رسانه ای را نمی پسندد و عموما تبلیغات نمی کند وبارها درخواست مصاحبه و یا اجرای برنامه درشبکه های بین المللی ازجمله BBC فارسی را نپذیرفته است. دکتر سامان همچنان به فراگیری و آموزش تکنیکهای جراحی پیشرفته و روشهای علمی و هنری جراحی پلاستیک بینی متعهد است وجراحی های پلاستیک بینی بی شماری را انجام داده و همچنان وقت خود را برای ارایه تکنیک های جدید جراحی بینی اختصاص داده است . فلسفه درمان او خلاقیت است نه فقط زیبائی طبیعی و بینی زیبا ، در عین حال حفظ سلامت وبهبود عملکرد تنفسی نیز جزء لاینفک درمانهای اوست . با توجه به آنچه گفته شد دکتر سامان تیم متخصص و حرفه ای رابه کار گرفته تا در این تغییر زیبایی در زندگی شما را همراهی کند .

قبل از انتخاب جراح بینی، تحقیقات گسترده و دقیقی را انجام دهید . – در مشاوره اولیه با جراح می بایست تخصص، تکنیک و توانایی هنری او مشخص شود . – جراحی را پیدا کنید که برای شما وقت کافی صرف نماید و با او احساس راحتی کنید و همچنین کسی که نتایج عملهای جراحی چشمگیری را داشته باشد ، دوستان و آشنایان همیشه منبع موثقی برای پیدا کردن جراح مورد نظر شما هستند . نتیجه عمل جراحی و رضایت آنها همواره بهترین و قدرتمند ترین تائید برای جراح به حساب می اید . – بهتر است قبل از مشاوره ، گواهینامه های پزشکی جراح را مورد مطالعه قرار دهید . – امکان جراحی کردن در کشورهای اروپایی و امریکا معیار خوبی برای سنجش است که بیانگر اینست که جراح آموزشهای گسترده ای در زمینه تخصصی اش دیده است وامتحانهای شفاهی و کتبی بیشمار و نفس گیری را گذارنده است . – اکثر جراحان حاذق بینی در زمینه تخصص گوش و حلق و بینی آموزش دیده اند و با نحوه عملکرد تنفسی بینی اشنایی عمیق دارند.–پس در ابتدا به دنبال جراح متخصص گوش، حلق و بینی ENT باشید.نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر سامان حاج محمدىارسال پیام به دکتر سامان حاج محمدىشماره تماس کلینیک دکتر سامان حاج محمدى : ۰۲۱-۲۲۵۸۳۹۹۹

Nose job in Iran – عملیه تجمیل الانف فی ایران

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یاس
یاس
4 سال قبل

سلام شماره تماس های مطب دکتر سامان که گذاشته شده اشتباه است
شماره تماسشون
۰۹۱۲۰۷۴۸۲۳۶
۰۲۱۲۲۷۹۲۴۱۶