دکتر مهران دوغایی مقدم

متخصص و جراح گوش،حلق،بینی

دکتر مهران دوغایی مقدم، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی – جراح زیبایی صورت و بینی

متولد سال ۱۳۴۸هجری شمسی در شهرستان قوچان از استان خراسان می باشد. تحصیلات دوره ابتدایی را در آن شهرستان به پایان رساند و دوره راهنمایی و متوسطه را در تهران، در مدارس گروه آموزشی هدف و خوارزمی، گذرانده است. در سال ۱۳۶۵ در اولین تجربه ی شرکت در آزمون سراسری با انتخاب رشته ی طب ،در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پذیرفته شد و درسن هفده سالگی به عنوان یکی از جوانترین دانشجویان پزشکی دانشگاه تهران، تحصیل طب را آغاز نمود ودر سال ۱۳۷۲ از این رشته، فارغ التحصیل شد.

“روش جراحی بنده ۹۹درصد بدون گازهای بیهوشی و کاملا بدون درد و خونریزی و کبودی انجام شده و بیمار عصر روز عمل بدون کوچکترین مشکلی بیمارستان را ترک می نماید.
لازم به ذکر است اینجانب به هنر نقاشی از دوران کودکی علاقه فراوانی داشته و از شاگردان استاد بزرگ جعفر پتگر ممتازترین شاگرد کمال الملک بوده ام. .

اعمال جراحی دکتر مهران دوغایی مقدم

جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)

جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

رینوپلاستی غیر تخریبی

لیفت صورت

پیوند چربی

پروتز های صورت

بوتاکس

بالاکشیدن ابروها (لیفت ابرو)

جراحی زیبایی لاله گوش (اتوپلاستی)

نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر مهران دوغایی مقدمhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/10/FatTransplantation13.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/10/Rhinoplasty01.jpghttps://badarman.com/wp-content/uploads/2017/10/Rhinoplasty02.jpgارسال پیام به دکتر مهران دوغایی مقدم

    زمان حضور دکتر: روزهای شنبه – یکشنبه – سه شنبه. ساعت ۱۷ الی ۲۰

    تلفن: ۸۸۷۷۲۵۱۱

    نمابر: ۸۸۸۷۲۷۵۳