دکتر بابک باقری

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی پلک،حدقه، انحراف چشم و مجاری اشکی

“جراحی پلاستیک پلک
جراحی پلاستیک پلک از جراحی های زیبایی است که امروزه انجام این جراحی در بین مردم بسیار رایج شده است. بیشتر افرادی که برای جراحی پلاستیک پلک مراجعه می کنند دارای مشکلاتی مانند افتادگی پوست پلک بالایی وهمچنین وجود چین های پوستی درپلک فوقانی پلک می باشد.

البته برخی افراد ممکن است این جراحی را صرفا به دلیل جنبه زیبایی انجام دهند و یا اینکه این جراحی را به دلیل احساس خستگی یا افتادگی پوست روی مژه ها انجام دهند که این مشکل باعث شده است درمحدوه دید این افراد مشکلاتی ایجاد شود.

چرا جراحی پلاستیک پلک انجام دهیم
جراحی پلاستیک از روشهای است که به شما کمک می کند تا زیباتر به نظر برسید، این جراحی که یکی از جراحی های زیبایی پلک است باید توسط جراح انجام شود.

و افرادی که می خواهند این جراحی را انجام دهند باید از لحاظ جسمانی در سلامت کامل باشند جراحی پلاستیک پلک بیشتر برای افرادی انجام می شود که دارای اختلال دید ،افتادگی پوست ،رسوب چربی در پلکها شکایت دارند .این موارد از دلایلی است که شما می توانید جراحی پلاستیک پلک راانجام دهید.

همچنین افرادی که پلکها ی بد شکلی دارند وبه همین دلیل این بد شکلی ظاهری مسن تری برای فرد ایجاد می کند . بیشتراین افراد این جراحی را بیشتر به دلیل اصلاح دید و جوانتر شدن خود انجام می دهند.

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر بابک باقری

ارسال پیام به دکتر بابک باقری

شماره تماس کلینیک دکتر بابک باقری : ٠٩٣٠٧٢١١٣٩٢

اینستاگرام دکتر بابک باقری : https://www.instagram.com/drbabakbagheri/

اسامی بهترین جراح پلک – بلفاروپلاستی – لیست 10 تایی🥇