دکتر حسین دیلمی

متخصص گوش و حلق و بینی

نمی توان با در نظر گرفتن یک بینی ایده ال به خلق یک بینی زیبا پرداخت، ضمنا تنفس از طریق بینی برای سلامتی ما حائزاهمیت فوق العاده ای است. بینی فقط مجرایی برای عبور هوای استنشاقی نیست بلکه بینی هوای استنشاقی را کاملا تمیز، گرم و مرطوب می کند. بدیهی است انسداد بینی فرد را از این امتیازات محروم می سازد. بهترین جراح بینی کسی است که بتواند بین حفظ عملکرد بینی و رسیدن به بینی زیباتر تعادل برقرار کند یعنی قبل از اینکه هر تغییری را بر روی ظاهر بینی اعمال کند در نظر خواهد گرفت که این تغییر باعث مختل شدن عملکرد بینی و انسداد بینی نشود. امروزه علم جراحی پلاستیک بینی نیز دستخوش تحولی شگرف شده است به نحوی که « رینوپلاستی تقویتی » در حال از رده خارج کردن « رینوپلاستی سنتی » است. در رینوپلاستی تقویتی عمل جراحی فقط محدود به کوچک کردن بینی نیست بلکه در این روش جراح ضمن اینکه قسمت هایی از بینی را برداشته و کوچک می کند ممکن است قسمت های دیگری را تقویت کند تا نتیجۀ نهایی دماغی باشد که در حالیکه زیبا شده امّـــا به عملکرد اصلی آن که همان تنفس است آسیبی وارد نشده باشد.

با عمل جراحی پلاستیک، اشکالات مختلف بینی را می توان برطرف کرد به عنوان مثال: * بزرگ بودن اندازه بینی * قوزدار بودن بینی * افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه بینی و لب * پهن بودن بینی * بزرگ بودن سوراخ های بینی * جعبه ای شکل بودن نوک بینی * زیاد بودن فاصله نوک بینی تا صورت * دررفتگی تیغه بینی و غیرقرینه بودن بینی * دو شاخه بودن نوک بینی * دماغ زین اسی متعاقب ضربه های قبلی و یا عمل جراحی انحراف تیغه بینی * دفورمیتی های بعدازعمل جراحی

 عمل جراحی بینی برای هر فرد به طور اختصاصی طراحی شده و اجرا میشود.نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر حسین دیلمیارسال پیام به دکتر حسین دیلمیشماره تماس کلینیک دکتر حسین دیلمی :

تلفن بیمارستان مهر : ۸۸۹۸۲۰۰۰-۲۱-(۹۸+)
فکس: ۸۸۹۶۹۱۵۵-۲۱-(۹۸+)

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
16 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
سحر
6 سال قبل

چرا نمونه کاراشونو نذاشتین؟؟؟؟

سحر
سحر
5 سال قبل

سلام.چطور میتونیم‌نمونه جراحی های زیبایی دکتر دیلمی‌رو ببینیم؟

پردیس
پردیس
پاسخ به  سحر
5 سال قبل

برای دیدن نمونه کارهاشون باید حضوری برین مطبشون.من هفته بعد پیششون عمل دارم.چند بار حضوری رفتم و اینقدر که دکتر خوب و صادقانه برخورد کردن بهشون اعتماد کردم.

سحر
سحر
پاسخ به  پردیس
5 سال قبل

نمونه کارهاشونم دیدین؟

نوشین
نوشین
پاسخ به  پردیس
5 سال قبل

چقدر هزینه عمل می‌گیرن؟

Rashtbar
Rashtbar
5 سال قبل

Dear Doctor, thank you for everything you have done for me to keep me in the best of my health. Your efforts have made me a healthier soul.I find myself so fortunate to have been able to find a doctor like you who is the best in what he does….Happy Doctor’s Day to you

سودا
سودا
5 سال قبل

کسایی که پشیش عمل کردن راضی ان؟؟

مهتاب
مهتاب
5 سال قبل

هزینه عمل بینی چنده؟

پردیس
پردیس
5 سال قبل

بله نمونه کارهاشون رو دیدم خود دکتر نشون دادن بهم.عمل هم کردم پیششون خیلییی راضیم از همه چی و از اینکه پیششون رفتم ،خود دکتر که عالین و در کارشون بسیار دقیق و توانا ،کادر اتاق عمل هم خیلی خوب و خوش برخورد بودن جایی هم که عمل میکنن به نظر من از هر لحاظ خوب بود.قیمت هم بستگی به اینکه کلینیک برین یا بیمارستان و بر حسب مشکلتون فرق داره حضوری تشریف ببرین خودشون راهنمایی تون میکنن.

پردیس
پردیس
5 سال قبل

ادرس مطبشون هم خیابان تخت طاووس خیابان میرعماد نبش کوچه دوم پلاک ۷ ساختمان پزشکان مهداد طبقه ی ۵ امه.
تلفن:۸۸۵۰۱۸۰۰-۸۸۵۰۱۹۰۰
شنبه یکشنبه سه شنبه چهارشنبه مطب هستن

سودا
سودا
5 سال قبل

شما کلینیک عمل کردین؟هزینه شما چقدر شد؟الان بعد چن ماه جای بخیه هاش رفته؟

پردیس
پردیس
پاسخ به  سودا
5 سال قبل

بله من کلینیک میرداماد عمل کردم.۹٫همون ماه اول جای بخیه ها رفت و کلا جای بخیه ای نمونده دیگه.همه چی طبیعی و خوبه همونطور که میخواستم

S
S
5 سال قبل

واقعا جای بخیه ها همون ماه اول کاملا رفته؟

سحر
سحر
3 سال قبل

دکتر دیلمی قطعاً یکی از بهترین هاست ، من پیششون بینی ام رو عمل کردم ، هم زیبایی و هم مشکل تنفسی داشتم …..واقعاً کارشون عالی بود هم مشکل تنفسی ام به طور کامل حل شد و هم بینی ام بسیار زیبا ، طبیعی و شیک شد….خدا رو شکر میکنم بابت انتخابم و اعتماد به آقای دکتر و این که گول تبلیغات اینستاگرام رو نخوردم …………..

pari
pari
پاسخ به  سحر
2 سال قبل

سلام
خوبین
شما الان راضی هستین از کار دکتر

رقیه عبدالهی
رقیه عبدالهی
2 سال قبل

من عمل بینی کردم راضی هستم از آقای دکتر ممنونم