دکتر رضا وارسته کیا

  • استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • بورد تخصصی جراحی زیبایی از آکادمی بین‌المللی جراحان زیبایی

سال تولد : ۱۳۳۷

محل تولد : تهران


عضو آکادمی بین‌المللی جراحان زیبایی (IACS)
عضو انجمن جراحان زیبایی اروپا (ESAS)
عضو پیوسته جامعه جراحان ایران (IAS)

جراحی زیبایی سینه

جراحی تنه

جراحی زیبایی صورت

جراحی شکم

لیزر

لیپولیز

لیپوساکشن

 

کوچک کردن و لیفتینگ پستان

هنگامی که فرد به دلیل داشتن پستان‌های بزرگ و یا افتادگی پستان احساس ناراحتی می‌کند، می‌تواند داوطلب انجام جراحی کوچک کردن و یا لیفتینگ پستان شود. طی این جراحی، پستان اصلاح شده و در موقعیت طبیعی و مناسب خود قرار می‌گیرد که این امر منجر به ایجاد خط سینه جذاب و زیبا خواهد شد. عمل لیفتینگ تنها با برداشتن پوست اضافی از این ناحیه صورت می‌گیرد تا مشکل افتادگی را برطرف کند در حالی که در عمل کوچک کردن، علاوه بر پوست، بافت پستان نیز برداشته می‌شود که در کاهش بیشتر اندازه پستان‌های بزرگ مؤثر خواهد بود. دکتر وارسته‌کیا با بکارگیری دقیق‌ترین تکنیک‌های موجود، این جراحی را با ایجاد حداقل زخم و کمتر نمودن زمان ریکاوری انجام می‌دهند.

لیفتینگ پستان یکی از اعمال جراحی محبوب است و برای افرادی که از اندازه پستان خود راضی هستند اما از افتادگی آن رنج می‌برند، می‌تواند بسیار مناسب باشد.

کوچک کردن پستان نیز عبارت از کاهش اندازه پستان است. از روش‌های رایج جهت انجام این جراحی ایجاد شکاف در اطراف هاله اطراف نوک پستان و چین زیر پستان می‌باشد. سپس جراح چربی، پوست و بافت‌های غددی اضافی را از بافت پستان برمی‌دارد تا به اندازه مناسب برسد. از جمله مشکلاتی که برای افراد دارای پستان‌های بزرگ وجود دارد و از طریق این جراحی برطرف می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • درد در ناحیه کمر، گردن و شانه
    مشکلات تنفسی
    خارش پوست در ناحیه زیر پستان‌ها
    محدودیت در انجام فعالیت‌های فیزیکی
    اعتماد به نفس پایین
    مشکل در پوشیدن لباس یا سوتین خاص
    جهت کوچک کردن و لیفتینگ پستان‌ها، ده‌ها تکنیک وجود دارد که جراح با توجه به شکل و نوع پستان‌های یک خانم، بهترین روش را انتخاب کرده، آن را بر روی بدن نقاشی می‌کند و در نهایت تحت عمل جراحی قرار می‌دهد.

تلفن : ۰۲۱۸۲۲۲۶۵۷۳۷

فکس : ۰۲۱۲۶۴۰۹۷۹۴

موبایل : ۰۹۱۲۱۲۰۱۷۷۱

وب سایت : http://varastehkia.ir

https://badarman.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b2-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/