دکتر سولمازاسماعیلی – پزشک پوست و مو

#زیبایی#لیزر#بوتاکس#لیفت_صورت#مزوتراپی#تزریق_چربی#تزریق_ژل#تزریق_بوتاکس#بلفاروپلاستی

انواع مختلف فیلرها

کلاژن : یک پروتئین طبیعی بدن می باشد که انواع قابل تزریق آن از لایه درم پوست انسان تهیه و شامل® Cosmoderm یا ® Cosmoplast می باشد انواع® Zyderm و® Zyplast از انواع کلاژن گاوی می باشد که برخلاف انواع انسانی نیاز به انجام تست آلرژی قبل از تجویز دارد . طول مدت ماندگاری ۲ تا ۴ ماهه دارند .

هیالورونیک اسید : یک ماده طبیعی بدن می باشد برای برجسته کردن لب و پرکردن چین و چروک پوستی مناسب است ( مثلا چین نازولابیال )
این ماده برای پرکردن چین و چروک های سطحی و یا فرورفتگی های پوستی _ در محل آسیب پوستس ) مناسب بوده و ماندگاری ۶ ماه یا بیشتر دارد .

هیدروکسیل آپاتایت : یک ماده طبیعی معمولی بدن می باشد که بیشتر در استخوان ها دیده می شود و فرمول آن مثل ژل می باشد ، سنگین ترین نوع فیلر بوده و برای چین و چروک های عمقی ( نازولابیال ) مناسب است . البته این فیلر برای خطوط ماریونت ، خط اخم ، برجسته سازی ناحیه گونه و دیگر نواحی صورت هم مناسب می باشد .

چربی انسانی : از بدن خود فرد گرفته شده و دوباره به خود فرد تزریق می گردد و بــرای پــرکردن صورت ، پرکردن چین های عمقی و بـرجسته سازی مناطق مختلف صورت ( مثل گونه ) مناسب است . برخلاف دیگر فیلرها مراحل انجام آن پیچیده تر بوده و نیاز به لیپوساکشن قبل از تزریق می باشد . نتایج و ماندگاری آن در بعضی از افراد یک سال و یا بیشتر و متغیر می باشد ( می توان مقداری از چربی را ذخیره سازی نمود که البته نتایج ذخیره سازی به خوبی نوع تازه نمی باشد . )

نمونه قبل و بعد جراحی دکتر سولمازاسماعیلی

ارسال پیام به دکتر سولمازاسماعیلی

شماره تماس کلینیک دکتر سولمازاسماعیلی : ۰۹۳۵۱۰۰۴۲۹۵
۰۲۶۳۴۲۰۸۹۳۶

اینستاگرام دکتر سولمازاسماعیلی : https://www.instagram.com/dr.s.esmaili/