دکتر علیرضا فدایی نایینی

دکتر علیرضا فدایی نایینیی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، ‌در سال ۶۹ پس از ۷ سال سپری کردن دوران تحصیل متوسطه و دبیرستان در سازمان ملی‌ پرورش استعدادهای درخشان (مرکز آموزش تیز هوشان علامه حلی‌ تهران) به عنوان نفر اول گروه تجربی‌ مرکز بلافاصله وارد دانشکده پزشکی شهید بهشتی تهران شدم.

فوق تخصص جراحی پلاستیک ،زیبایی و ترمیمی
آخرین مدرک تحصیلی: دانشنامه فوق تخصصی جراحی پلاستیک از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
رتبه علمی: فوق تخصص جراحی پلاستیک،زیبایی و ترمیمی– رتبه ممتاز کشوری

جراحی زیبایی

جراحی ترمیمی

رینوپلاستی

زیبایی پلک

ابدومینوپلاستی

 

رینوپلاستی چیست؟

رینو پلاستی

رینوپلاستی(جراحی زیبایی بینی) یکی از شایع ترین اعمال جراحی پلاستیک می باشد.رینو پلاستی می تواند باعث کوچک یا بزرگ شدن بینی شده‚شکل نوک بینی و پهنای بینی را تغییر داده ‚ سوراخهای بینی را جمع تر و زاویه بین لب فوقانی و بینی را تغییر دهد . می توان این عمل را با بیهوشی عمومی یا به صورت موضعی بستگی به وسعت عمل یا آنچه که بیمار یا جراح ترجیح می دهد انجام داد .در طول جراحی ‚ پوست بینی به طور کامل از استخوان و غضروف زیر آن آزاد می گردد. پس از انجام ترمیمهای لازم مجددا پوست بر روی بینی قرار می گیرد . بسیاری از جراحان رینو پلاستی را از داخل بینی انجام می دهند (روش بسته) و تعدادی روش باز (OPEN) را .بخصوص در بینی های مشکل ترجیح می دهند که برش کوچکی در عرض تیغه بین دو سوراخ بینی از روی پوست  بدهند .

پس از  اتمام عمل ‚آتل بندی برای نگه داری شکل جدید بینی استفاده می شود . استفاده از آتل های مخصوص و گچ نیز متداول است .

مراحل اقدام عملی برای رینوپلاستی :

در ملاقات اولیه، بینی شما از نظر ظاهری و وضعیت تیغه  بینی ، شاخک های داخل بینی و….. مورد معاینه قرار خواهد گرفت و اینجانب ازخواسته های شما و انتظاراتتان مطلع خواهم شد و متقابلاً اقداماتی که قابل انجام هستند را با شما مطرح خواهم کرد و شما ازخواسته هایی که ممکن است قابل حصول نباشد نیز آگاه خواهید شد .در صورت نیاز ، از بینیتان  با دوربین دیجیتالی عکس گرفته خواهد شد و با استفاده از کامپیوتر طراحی بینی بعد از عمل خودتان را مشاهده خواهید کرد. در پایان برای شما عکس  درخواست می شود که شما باید آنرا از طریق عکاسی های بیرون تهیه نمایید . در صورت لزوم برای شما آزمایش خون نیز درخواست خواهد شد. شما پس از تهیه عکسها میتوانید تلفنی و یا حضوری ما را از آمادگی خودتان برای عمل جراحی مطلع نمائید  و آنگاه با توافق یکدیگر زمان عمل را تعیین خواهیم کرد.

تلفن : ۰۱۳۳۳۱۲۱۰۱۷

وب سایت : http://drfadaee.com