دکتر محمد علی تقی پور

دوره تحصیلات پزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران سپری کرده و سپس در رشته جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ التحصیل شدند.پس از گذراندن دوران طرح جهت ادامه تحصیل در زمینه جراحی های انکوپلاستیک به کشورهای آمریکا و ترکیه سفرکردند و با فلوشیپ جراحی های انکوپلاستیک و زیبایی به کشور برگشتند.در حال حاضر، جزو کادر درمانی بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی هستند و در بخش خصوصی در زمینه های انکوپلاستیک و زیبایی مشغول به فعالیت می باشند.ایشان با شرکت مستمر و فعالانه در سمینار ها و کنفرانسهای بین المللی و ارایه مقالات متعدد در زمینه فعالیت خود، جزو افراد برتر حرفه کاری خود می باشند.

در ویزیت روز قبل از عمل چه کارهایی انجام میشود؟

در ویزیت روز قبل از عمل، جراح پس از مشاهده آزمایشات و معاینه و بررسی بینی از شما درخواست میکند که تغییرات مورد انتظار خود را شرح دهید. باید مد نظر داشته باشید که هرچند جراح شما به علم زیبایی، عملکرد و جراحی بینی احاطه کامل دارد ولی دارای محدودیتهاییست و بعضا تمامی ایرادات بینی قابل اصلاح نمی باشند. او قادر نیست برای شما از نو بینی خلق کند و در برخی موارد ایجاد یک بینی کاملا بدون عیب و ایراد امکانپذیر نیست. پس از ویزیت جراح، دستیار وی آنچه که باید درباره قبل و بعد از عمل بدانید را برای شما شرح میدهد.

آماده سازی قبل از عمل شامل چیست؟

بعد از عمل تا سه روز نیاز به استراحت مطلق دارید. برای این مدت وسایل سرگرمی نظیر مجله، کتاب، موسیقی، فیلم و … تهیه نمایید.در صورتیکه قبل از عمل به سرماخوردگی، گلودرد، تبخال یا هر بیماری دیگری دچار شُدید پزشک خود را از آن مطلع نماییدهشت ساعت قبل از ساعت تعیین شده برای عمل مطلقا چیزی نخورید و نیاشامید (حتی آب).قبل از مراجعه جهت بستری حتما استحمام کنید زیرا استحمام در عرض یکهفته پس از عمل ممنوع است. اصلاح صورت برای آقایان، و پاک کردن آرایش صورت و لاک ناخن برای خانمها ضروری است.

در صورتیکه موهای سرتان بلند است لازم است قبل از مراجعه آنها را از دو طرف ببافید.قبل از مراجعه اشیاء فلزی نظیر ساعت، النگو، گیره سر و غیره را خارج نمایید.جهت بازگشت به منزل یک بالش و یک پتو در اتومبیل بگذارید.در زمان مراجعه شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه، جواب آزمایشات و تمامی مدارک پزشکی خود را همراه داشته باشید.روز عمل لباسهای جلو باز (دکمه دار یا زیپ دار) و گشاد بپوشید. از پوشیدن پیراهن یقه بسته، تی شرت و لباس تنگ خودداری نمایید.هنگام مراجعه یک پاکت آب نارگیل، آب آلوورا یا آب آناناس نیز همراه خود بیاوریداز هنگام بستری تا ۲۴ ساعت بعد از عمل وجود شخصی که از شما مراقبت کند ضروری است.نمونه قبل و بعد جراحی بینی دکتر محمدعلی تقی پورhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/071933242273135102a.jpgارسال پیام به دکتر محمدعلی تقی پور

    شماره تماس کلینیک دکتر محمدعلی تقی پور :

    موبایل: ۰۹۱۲۳۳۶۸۸۳۷ تلفن: ۰۲۱۲۲۳۵۹۰۰۹