لیفت باسن بررسی اجمالی

لیفت باسن یک عمل جراحی زیبایی برای بهبود ظاهر باسن است. این عمل جراحی زیبایی روی بخشهایی از باسن ، پهلو ، کشاله ران ، ران و شکم انجام شود.

لیفت باسن به تنهایی هیچ حجمی به باسن اضافه نمی کند. اما بعضی اوقات ، لیفتینگ باسن با یک روش تقویت کننده ترکیب می شود تا شکل یا اندازه باسن را با تزریق چربی تغییر دهد.

در حین لیفتینگ باسن ، پوست و چربی اضافی از باسن برداشته می شود. سپس پوست باقیمانده دوباره ایجاد می شود تا ظاهری زیبا تر ایجاد کند

لیفت باسن را چه افرادی ممکن است انجام دهند

با افزایش سن ، پوست شما تغییر می کند و شل تر می شود.

علاوه بر این ، آسیب آفتاب ، نوسانات در وزن و عوامل ژنتیکی می تواند به ارتجاعی ضعیف پوست کمک کند. این عوامل می توانند باعث شوند که باسن شما و همچنین سایر قسمت های بدن شما دچار آسیب شود.

لیفتینگ باسن به طور معمول در ترکیب با سایر روش های کانتورینگ بدن انجام می شود.

ممکن است لیفت باسن را در نظر بگیریداگر:

وزن قابل توجهی از دست داده اید و حداقل شش تا ۱۲ ماه وزن شما پایدار بوده است
اضافه وزن دارید و نتوانسته اید از طریق فعالیت بدنی و تغییر در رژیم غذایی میزان قابل توجهی وزن خود را کم کنید
وزن معمولی داشته باشید ، اما می خواهید در ظاهر قسمت پایین بدن خود بهبود چشمگیری داشته باشید
وزن طبیعی داشته باشید اما به دلیل کشش ضعیف ناشی از پیری ، پوست شما بعد از لیپوساکشن منقبض نمی شود

چه افرادی نمی توانند لیفت باسن انجام دهند

یک بیماری مزمن شدید مانند بیماری قلبی یا دیابت دارید
برای از دست دادن مقدار قابل توجهی از وزن برنامه ریزی کنید
یک شاخص توده بدنی داشته باشید که بیشتر از ۳۲ باشد
سیگاری هستند
از نظر بهداشت روان ناپایدار باشید

 

خطرات لیفتینگ باسن

لیفت باسن خطرات مختلفی از جمله:

تجمع مایع در زیر پوست (سرم).

لوله های خروج مایغات ، که بعد از عمل جای خود را به جا گذاشته اند می توانند به کاهش خطر سرم کمک کنند. پزشک شما ممکن است مایعات را بعد از عمل با استفاده از سوزن و سرنگ از بین ببرد.

بهبود زخم.

گاهی اوقات نواحی در امتداد خط برش دیرتر بهبود می یابند یا شروع به جداسازی می کنند. در صورت بروز مشکل ترمیم زخم ممکن است به شما آنتی بیوتیک داده شود.
زخم برش ایجاد شده از عمل لیفت باسن دائمی است ، اما به طور معمول در مناطقی قرار می گیرند که به راحتی قابل مشاهده نیستند.

تغییر در احساس پوستی.

در هنگام لیفت، جابجایی مجدد بافتهای شما می تواند بر روی اعصاب حسی سطحی تأثیر بگذارد. احتمالاً احساس بی حسی خواهید داشت. این بی حسی معمولاً در ماه های بعد از عمل کاهش می یابد.

مانند هر نوع جراحی دیگر ، بالابر باسن خطر خونریزی ، عفونت و واکنش منفی به بیهوشی را ایجاد می کند.

 

برنامه ریزی قبل از لیفتینگ باسن :

سیگار نکشیدن

سیگار کشیدن باعث کاهش جریان خون در پوست می شود و می تواند روند بهبودی را کند کند. سیگار کشیدن همچنین می تواند خطر عوارض را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اگر سیگار می کشید ، پزشک توصیه می کند که سیگار را قبل از عمل و در طول بهبودی متوقف کنید.

از داروهای خاص خودداری کنید.

به احتمال زیاد باید از مصرف آسپرین ، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی جلوگیری کنید که می تواند خونریزی را افزایش دهد.

وزن پایدار را حفظ کنید.

در حالت ایده آل ، حداقل ۶ تا ۱۲ ماه قبل از داشتن لیفت باسن ، وزن پایداری داشته باشید کاهش قابل توجه وزن پس از انجام عمل می تواند نتایج شما را تحت تأثیر قرار دهد.

در هنگام بهبودی فردی را برای کمک داشته باشید . برای کسی برنامه ریزی کنید که بعد از عمل شما را به خانه ببرد و با شروع بهبودی در کنار شما بماند.

عمل لیفتینگ باسن در بیمارستان یا یک مرکز جراحی سرپایی انجام می شود. عمل لیفت ، با کمک بیهوشی عمومی انجام می گیرد

 

نحوه عمل لیفت باسن

جراح پلاستیک شما برش را در امتداد قسمت تحتانی کمر ، از پهلو تا لگن انجام می دهد. پوست اضافی زیر برش به بالا کشیده می شود و باسن را بالا می برد. سپس پوست و چربی اضافی برداشته می شود.

این روش به طور معمول دو تا پنج ساعت طول می کشد.

 

مراقبت های بعد از عمل لیفتینگ باسن

بعد از عمل زیبایی باسن ، برشهای شما با پانسمان جراحی پوشانده می شود. یک یا چند لوله تخلیه معمولاً در زیر زخم و نزدیک خط برش قرار می گیرد تا خون و مایعات اضافی تخلیه شود.

تیم مراقبت های بهداشتی شما به شما کمک می کند تا در اولین روز پس از عمل، با قدم زدن راه بروید تا از تشکیل لخته های خون جلوگیری کنید.

احتمالاً احساس درد متوسطی خواهید داشت ، که در ابتدا با داروهای درد داخل وریدی کنترل می شود. ممکن است پس از عمل چندین هفته لوله های خروج مایعات در محل باقی بماند. به شما نشان داده می شود که چگونه تخلیه های خود را خالی کنید و مراقبت کنید.

ممکن است نیاز به مصرف آنتی بیوتیک و دارو برای جلوگیری از لخته شدن خون (ضد انعقاد خون) بعد از لیفت باسن خود داشته باشید.

بعد از گذشت چند روز ، پوشیدن یک پوشاک حمایتی ( گن ) را برای چند هفته آینده آغاز خواهید کرد. این به جلوگیری از تجمع مایعات و ارائه پشتیبانی در هنگام بهبودی کمک می کند.

مدیریت اسکار ممکن است شامل استفاده از ورق های سیلیکونی ، کرم اسکار و ماساژ باشد. جای بخیه شما با گذشت زمان بهبود می یابد.

برای ماه های اول پس از لیفتینگ، شما باید هنگام حرکت مراقب باشید – سطح فعالیت خود را به آرامی افزایش دهید – و از فعالیتهایی که باعث فشار روی بخیه ها می شود ، برای جلوگیری از بازگشایی زخم خودداری کنید. پزشک شما دستورالعمل ها را ارائه می دهد. علاوه بر این ، ویزیت های پیگیری با پزشک شما لازم خواهد بود.

 

نتایج

با از بین بردن پوست و چربی اضافی از باسن ، لیفت باعث زیبایی بدن شما می شود

معمولاً نتایج لیفت باسن طولانی مدت است . به خاطر داشته باشید که حفظ وزن پایدار برای حفظ نتایج مهم است.

Brazilian Butt Lift in Iran

البرازیلی بعقب رفع فی ایران