لیپوساکشن گردن و چانه چه کار می کند؟    

لیپوساکشن چانه و گردن باعث می شود گردن باریک تر و جوانتر به نظر برسد . این روش برای بیمارانی مناسب است که چربی اضافی در گردن دارند و کیفیت پوستشان خوب است . این عمل کارهای زیر را انجام می دهد :
-برداشتن بافت چربی از ناحیه گردن و چانه دوتایی
-کمک به مشخص تر شدن زاویه زیر چانه
-کمک به مشخص تر شدن حدود فک و گردن

جراحی لیپوساکشن چانه و گردن برای چه کسانی مناسب است ؟

افرادی که پوست گردن آنها دچار افتادگی شدید نشده باشد و دارای مقداری چربی اضافی باشد ایده آل هستند ،  اگر پوست شل باشد، لیفت گردن مناسب تر است. افرادی که حدود ۳۰ تا ۵۰ سال سن دارند مناسب هستند و کسانی که در نواحی گردن و زیر گردن پوست خوبی دارند که دچار شلی نشده است نتیجه ی خوبی از این جراحی دریافت خواهند کرد.

نحوه انجام لیپوساکشن چانه چگونه است ؟

شکاف بسیار کوچکی به اندازه ی ۲ میلیمتر زیر پوست چانه ایجاد میشود و سپس مایع مخصوص که برای از بین بردن چربی ها کمک میکند تزریق میشود.
این جراحی مزیت های زیادی دارد. اول از همه بیمار تحت بیهوشی موضعی قرار میگیرد نه بیهوشی کامل. بنابراین اثرات و عواقب بیهوشی را ندارد.

شکاف ها بسیار کوچک میباشند و به ندرت خونریزی و آسیب های روانی مربوط به زخم های پوستی را داراست.
بنا به این فاکتور ها دوران نقاحت بسیار کوتاه میباشد و پس از ۴ یا ۵ روز میتواند به فعالیت های معمول خود برسد. اگرچه ممکن است اندکی تورم بوجود آید که نهایتا از بین میرود.

این جراحی اثرات طولانی مدت ندارد و هزینه ی آن نسبت به سایر جراحی ها کمتر میباشد.

بعد از عمل چه اتفاق میافتد؟

بعد از عمل ،ترشح از محل سوراخها طبیعی است. برای کنترل ورم و شکل گیری پوست معمولا از یک گن مخصوص به مدت۶هفته استفاده می شود .درد بعد از عمل چندان شدید نخواهد بود ولی کبودی پوست میتواند زیاد باشد . در روزهای اول به سبب ورم و کبودی ظاهر شما حتی از قبل هم بدتر به نظر می رسد ولی به مرور از شدت آن کاسته شده و بعد از ۶ هفته  ۷۰% ورم جذب میگردد. نتیجه نهایی بعد از ۶ ماه حاصل میگردد.

عوارض احتمالی لیپوساکشن چانه و گردن

 کبودی

کم یا زیاد ساکشن کردن

ایجاد احساس سفتی در صورت (موقتی )

احساس کرختی (موقتی)

اسامی بهترین جراح لیپوساکشن – 3 دستگاه لیپوماتیک – پال – ویزر لیپو