مزایای پوشیدن گن طبی بعد جراحی پلاستیک

انواع گن طبی ابدومینوپلاستی ، گن طبی لیپوساکشن ، گن طبی سینه ، گن طبی بازو ، گن طبی ران و غبغب و … وجود دارد که بعد از جراحی پلاستیک توصیه می شود استفاده نمایید

به همان اندازه که انتخاب بهترین جراح پلاستیک  مهم است، مراقبت پس از عمل نیز تاثیر زیادی بر نتایج جراحی شما خواهد داشت.

بنابراین اگر جراح پوشیدن گن طبی را به شما توصیه می کند ، به او گوش دهید و حتی بهتر است بیشتر از زمان توصیه شده آن را بپوشید.

گن طبی چیست؟

گن طبی بعد عمل جراحی ، معمولا از نایلون و الاستین ساخته می شوند.و توسط کلینیک های جراحی پلاستیک یا جراح در اختیار بیماران قرار می گیرند:

  • گن پروتز سینه
  • گن جراحی لیفت سینه
  • گن تامی تاک (گن ابدومینوپلاستی)
  • گن لیپوساکشن
  • گن جراحی کوچک کردن سینه ( گن ماموپلاستی )
  • گن لیفت باسن برزیلی
  • گن جراحی فرم دهی صورت
  • گن جراحی زیبایی بعد زایمان Mommy Makeover
مشاوره و خرید گن طبی 09037227545

هر کدام از گن ها مخصوص حمایت و فشار بر ناحیه های جراحی است و جراح پس از عمل بهترین سایز و بهترین مدل گن را به شما توصیه می کند

به عنوان مثال گن بعد از لیفت باسن برزیلی ، باید روی محل های استخراج چربی را با فشار حمایت کند ولی هیچ فشاری نباید به باسن داشته باشد

سایز گن باید همواره طوری باشد که در حال فشار روی پوست شما باشد تا نتیجه خوبی بدهد ، اگر بعد چند روز و کاهش ورم احساس کردید از فشار گن کاسته شده ، با خیاطی می توانید آن را تنگ تر کنید

در صورتی که پوست شما به گن حساسیت داد یهتر است زیر گن طبی یک تیشرن نخی بپوشید

اگرچه گن طبی بعد جراحی ممکن است به اندازه لباس زیر شما جذاب به نظر نرسند، اما نقش مهمی در بهبود ریکاوری بعد از عمل شما دارند.

گن های طبی نه تنها برای پوشیدن بسیار راحت هستند، بلکه برای کمک به سرعت بخشیدن به بهبود و به حداقل رساندن تورم ضروری هستند.

مزایای پوشیدن گن طبی بعد از جراحی
مزایای پوشیدن گن طبی بعد از جراحی

مزایای پوشیدن گن طبی جراحی

1. تورم را به حداقل میرساند

برای بهبود سریعتر از مایعات بعد عمل جراحی که در محل جراحی ، زیر پوست جمع می شوند، پوشیدن گن طبی بعد عمل جراحی به کنترل تورم با اعمال فشار بر روی محل جراحی کمک می کند.

2. کبودی را کاهش دهید

اختلال در رگ های خونی بعد جراحی باعث ایجاد کبودی در اطراف محل جراحی می شود. استفاده از گن طبی جراحی به کنترل و کاهش کبودی کمک می کند.

3. حفظ فرم جدید بدن

پوشیدن گن جراجی پس از عمل برای کمک به حفظ شکل و فرم جدید بدن شما در طول ریکاوری پس از عمل بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید تا زمانی که می توانید آنها را بپوشید،

4. کاهش افتادگی پوست

پوشیدن گن ها با فشار ، پوست شما را محکم روی بافت‌های زیرین نگه می‌دارند تا به سرعت بخشیدن به روند بهبودی شما کمک کنند. به خصوص پس از لیپوساکشن، آنها می توانند به کاهش موج برآمدگی، افتادگی و چین و چروک پوست شما کمک کنند.

5. بهبود گردش خون

استفاده از گن مخصوص بعد عمل به بهبود گردش خون و کاهش خطر تشکیل لخته خون کمک می کند. داشتن گردش خون مناسب پس از جراحی نیز به تسریع بهبودی کمک می کند و احتمال عفونت را کاهش می دهد.

6. عرق را جذب می کند

گن های پس از جراحی با کیفیت بالا می توانند عرق را جذب کنند و خواص ضد باکتریایی خوبی دارند. این به جلوگیری از رشد باکتری روی پوست کمک می کند و از احتمال عفونت جلوگیری می کند، بنابراین روند بهبودی شما را تسریع می کند.

7. باعث بهبود سریع می شود

هرچه تورم و کبودی کمتری داشته باشید، بهبودی شما سریعتر است. استفاده از گن مخصوص روند بهبودی شما را تسریع می کند، بنابراین می توانید نتایج جدید خود را زودتر از حد انتظار مشاهده کنید!

نکات دیگر برای کمک به روند بهبودی شما

1. از خوردن غذاهای شور خودداری کنید

غذای شور می تواند باعث احتباس آب و بدتر شدن تورم شود، بنابراین از مصرف غذاهای شور در طول عمل جراحی پرهیز کنید.

2. از کمپرس سرد استفاده کنید

استفاده از کمپرس سرد با استفاده از کمپرس یخ در محل جراحی می تواند به کاهش سریع تورم کمک کند. سعی کنید تا جایی که می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

3. استراحت کنید

استراحت و خواب کافی داشته باشید تا روند بهبودی شما تسریع گردد و  نتایج خوبی از عمل جراحی داشته باشید.

برای تماس جهت ماساژ طبی جهت جراحی لیپوماتیک با این شماره تلفن تماس بگیرید.

09037227545

مزایای پوشیدن گن طبی بعد از جراحی
مزایای پوشیدن گن طبی بعد از جراحی