چرا کلینیک ساعی

کلینیک پوست و موی ساعی با مجهزترین دستگاه های روز و در محیطی زیبا و آرام در قلب شهر تهران در حال ارائه بهترین خدمات درمانی و زیبایی به هموطنان و همشهریان تهرانی می باشد.

کلینیک پوست و موی ساعی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شماره ثبت … است و زیر نظر جمعی از بهترین متخصصان پوست و موی تهران مدیریت می شود

در «کلینیک ساعی» سبدی جامع از خدمات تخصصی وجود دارد که بسته به نیاز مراجعه کننده، ارائه خواهد شد.

دپارتمان تخصصی خدمات مو

ریزش مو در آقایان و خانم ها فراوان است. شایع ترین علل ریزش مویی که در آقایان دیده می شود، ریزش موی مردانه است که عامل وراثتی دارد. این نوع ریزش مو در خانم ها نیز دیده می شود. البته به نظر می رسد این نوع طاسی در خانم ها متفاوت است. از دیگر علل ریزش مو که با درمان به موقع قابل بازگشت خواهد بود بیماری هایی مثل غده ی تیروئید، فقر آهن، تب بالا، بیهوشی عمومی، رژیم های غلط لاغری، زایمان و شیرد هی و … است. این ریزش گاهی باعث رنجوری فرد و اقدام به کاشت مو میشود تا متقاضی از لحاظ زیبایی کمبودی احساس نکند. کاشت مو یک عمل جراحی سرپایی می باشد که باید در اتاق عمل استریل دارای امکانات و توسط پزشک متخصص انجام شود. در این مرکز این خدمات به روش های زیر صورت می گیرد:

۱کاشت موی طبیعی به روش بدون جراحی با تکنیک های FIT و BHT

در روش غیر جراحی«Fit» موهای متقاضی کاملاً کوتاه خواهد شد سپس جهت برداشتن بخشی از موها از قسمت پشت سر، به کمک دستگاه مخصوص و ظریفی جهت این کارصورت گرفته می شود و فولیکولها یکی یکی برداشته و به قسمت های طاس یا کم موی سر انتقال داده می شود. گرافت های انتخاب شده توسط دستگاه، حاوی یک، دو، سه، چهار تار مو است.

در روش « BHT» گاهی ممکن است سر متقاضی، بانک موی ناکافی و یا ضعیفی دارد نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد. در این مواقع برای پر کردن موها از نواحی اطراف قفسه سینه ، کتف ، ران و کمر را با ابزاری مخصوص برداشت می کنند و آنها را لا به لای موهای کاشته شده قرار میدهند.

۲کاشت موی طبیعی به روش جراحی با تکنیک FUT

۳کاشت موی طبیعی به روش ترکیبی

۴ترمیم و کاشت ابرو

 

دپارتمان تخصّصی خدمات پوست

«کلینیک تخصّصی ساعی» در زمینه پوست نیز، خدمات متنوّعی از جمله بوتاکس، جوان‌سازی پوست، رفع موهای زائد، روشن کردن پوست و از بین بردن لک و … با روش‌های درمانی متنوع به وسیله کادری متخصص با دستگاه‌های مدرن و متد روز دنیا انجام میدهد. نمونههایی از خدمات این مرکز، به شرح زیر است:

۱ تزریق بوتاکس جهت رفع چروک صورت

بوتاکس، مادّه رقیق و خالص از «توکسین بوتولینیوم» است که در انبساط عضلات بسیار مؤثّر است. این دارو با عنوانهای تجاری مختلف، در بازار موجود است.

این مادّه توسّط سوزن ظریف به داخل عضلاتی که چروک دارند، مانند خطوط پیشانی، چروک دور چشم ، خط اخم بین دو ابرو و اطراف دهان ، بدون درد، وارد میشود و باعث غیرفعّال شدن عضله تولیدکننده چین میشود و در نهایت چروک محو خواهد شد. مزیّت این روش سرعت تأثیر و ماندگاری آن است. همچنین روشی ایمن و غیرجراحی برای جوانسازی پوست محسوب میشود و حتّی بلافاصله پس از انجام کار، در ظاهر مراجعهکننده، اثری از کبودی، خونریزی و … مشاهده نمیشود . نکته ضروری ذکر این مسأله است که بوتاکس حتماً باید برای چینهای فعّالیست که عضله، زیرشان دارند تا مؤثّر واقع شوند.

۲ فرم دهی صورت به وسیله تزریق

۳جوان سازی صورت به وسیله لیزر

۴رفع تعریق بیش از اندازه

۵رفع موهای زائد به وسیله لیزر

۶روشن کردن و از بین بردن لک به وسیله لیزر

۷از بین بردن آثار آکنه و اسکار توسط لیزر

۸برداشتن خال و زگیل با دستگاه های مدرن

۹پاک کردن تاتو یا خالکوبی

۱۰درمان نوین چاقی موضعی به وسیله لیزر لیپولیزتصاویر کلینیک ساعیhttps://badarman.com/wp-content/uploads/2018/01/1067-20171231175122145.jpgارسال پیام به کلینیک ساعی

    شماره تماسکلینیک ساعی :

    تلفن: ۰۲۱۸۸۱۰۰۰۵۰
    ایمیل: [email protected]