جراحی پلک در آلمان

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در جرمنی ، روشی برای اصلاح شکل پلک ها و بهبود ظاهر چشم هاست. جراحی پلک در آلمان معمولاً برای درمان مواردی مانند:

• پلک های افتاده: که در آن پلک ها کاملاً یا جزئی روی چشم افتاده اند.

• پلک های متورم یا چین خورده: که منجر به ظاهر نامطلوب پلک ها می شود.

• تغییر شکل پلک ها: جراح می تواند پلک ها را بلندتر، کوتاه تر، دوکی شکل تر یا مخروطی تر کند.

• رفع چین و چروک های پلک: با برداشتن مقداری از پوست پلک ها.

در این عمل جراحی، جراح با برش کوچکی در پلک، اضافه بافت را برمی دارد و پوست پلک را محکم می کند تا شکل طبیعی پلک به دست آید. این عمل معمولاً تحت بیهوشی موضعی انجام می شود و نیازی به بستری شدن ندارد. بهبودی کامل معمولاً حدود 2 هفته طول می کشد.

بلفاروپلاستی یک روش جراحی جوانسازی است که ممکن است بر روی پلک های بالا و/یا تحتانی انجام شود.

بلفاروپلاستی فوقانی ممکن است شامل برداشتن افتادگی پوست پلک، ترمیم عضله بازکننده چشم و برداشتن چربی اضافی باشد.

بلفاروپلاستی پایین، کیسه های زیر چشم را با تغییر موقعیت و حذف احتمالی چربی و پوست اضافی اصلاح می کند. همچنین افتادگی پلک‌های تحتانی را که ممکن است فضای سفید اضافی زیر عنبیه (بخش دایره‌ای رنگی چشمان شما را که مردمک سیاه شما را احاطه کرده است) نشان دهد، درمان می‌کند.

بلفاروپلاستی پلک بالا

با افزایش سن، کاهش تولید و سازماندهی کلاژن و الاستین ممکن است منجر به افتادگی یا افتادگی پوست پلک شود.

گاهی اوقات، فیبرهایی که ماهیچه‌های بازکننده چشم را به هم متصل می‌کنند، با افزایش سن جدا می‌شوند یا از هم جدا می‌شوند و باعث افتادگی پلک بالایی می‌شوند. و جراح پلاستیک شما می تواند با یا بدون عمل بلفاروپلاستی فوقانی آن را ترمیم کند.

همچنین ممکن است با افزایش سن به دلیل ضعیف شدن فیبرهای همبند، چربی به بافت نازک پلک فوقانی فتق کند و این ممکن است منجر به پف کرده و افتادگی پلک شود.

افتادگی پلک نیز ممکن است در اثر افتادگی ابرو ایجاد شود. این کار برای اصلاح نیاز به لیفت ابرو دارد. علت(های) افتادگی پلک برای جراح پلاستیک شما مهم است تا برای برنامه ریزی مناسب جراحی شناسایی کند.

جراح پلاستیک شما نیز آزمایشاتی را برای ارزیابی وجود خشکی چشم انجام خواهد داد. در صورت وجود، جراح شما باید روش جراحی را اصلاح کند و شما را برای برنامه ریزی مناسب بعد از عمل آماده کند.

میزان افتادگی پلک بالایی ممکن است به اندازه ای شدید باشد که بخشی از میدان بینایی شما را مسدود کند. این به موضوعی تبدیل می شود که از نظر پزشکی برای درمان آن ضروری است. در این صورت ممکن است واجد شرایط پوشش بیمه باشید.

بلفاروپلاستی پلک پایین در آلمان

همانند پلک های بالایی، پلک های پایین نیز در معرض اثرات پیری قرار دارند. با افزایش سن، پوست این ناحیه نازک‌تر می‌شود، بافت‌های همبند و نرم زیر چشم پایین می‌آیند و به کیسه‌های ناخوشایندی تبدیل می‌شوند. همچنین ممکن است مایع در این نواحی جمع شود و ظاهر کیسه های زیر چشم را بدتر کند.

مشاوره جراحی پلک در جرمنی از طریق واتس اپ 989123840641 amal pelk dar  Alman germany

آیا من کاندید خوبی برای جراحی بلفاروپلاستی در آلمان هستم؟

  • افتادگی پلک به دلیل افزایش سن یا انقباض عضلانی که باعث می شود شما خسته به نظر برسید
  • افتادگی پلک که میدان بینایی شما را مسدود می کند
  • از فرم پلک خود ناراضی هستید
  • پلک های شما پف کرده به نظر می رسند و/یا کیسه های برجسته زیر چشم دارید

روش انجام جراحی پلک در آلمان

بلفاروپلاستی فوقانی

جراح پلاستیک شما یک برش در امتداد چین پلک جدید شما ایجاد می کند. پوست اضافی و چربی فتق ممکن است برداشته یا تغییر مکان دهد. برش بسته است و معمولاً با یک اسکار قابل قبول از نظر زیبایی که در چین پلک شما پنهان شده است، بهبود می یابد.

جراحی پلک در آلمان
جراحی پلک در آلمان

بلفاروپلاستی پایین

چندین روش مختلف برای بلفاروپلاستی تحتانی وجود دارد. جراح شما ممکن است تصمیم بگیرد که بلافاصله یک برش در امتداد خط مژه تحتانی شما ایجاد کند یا برشی را در امتداد مخاط صورتی که به عنوان ملتحمه پلک تحتانی شما نیز شناخته می شود، انجام دهد. چربی با برداشتن محافظه کارانه یا بدون برداشتن چربی تغییر مکان می دهد.

جراحی پلک در آلمان
جراحی پلک در آلمان

 

بسته به شلی یا افتادگی پلک تحتانی، جراح شما ممکن است یک روش اضافی را در گوشه بیرونی یا کانتوس جانبی چشم انجام دهد. اقدامات اضافی شامل کانتوپکسی یا کانتوپلاستی است. کانتوپکسی، که در آن پسوند یونانی “پکسی” به معنای چسباندن یا تثبیت جراحی است، روشی است که گوشه خارجی چشم شما را به ساختار زیرین متصل می کند تا از افتادگی بیشتر جلوگیری کند. کانتوپلاستی، که در آن «پلاستی» به معنای قالب‌گیری یا تغییر شکل از طریق جراحی است، معمولاً کمی بیشتر درگیر است و مستلزم تشریح و اتصال مجدد دقیق‌تر است.

بهبود بعد از جراحی پلک در آلمان

  • اکثر بیماران پس از جراحی کمترین درد را تجربه می کنند.
  • کمپرس یخ به مدت 72 ساعت بلافاصله پس از جراحی و سپس کمپرس گرم
  • در صورت استفاده از بخیه های غیر قابل حل، 5 تا 7 روز پس از جراحی کشیده می شوند.
  • کبودی معمولاً در حدود 2 هفته برطرف می شود.
  • می توانید پس از 1 هفته به سر کار (کار میز) برگردید. اگر می خواهید میزان تورم را پنهان کنید، ممکن است از عینک های قاب ضخیم استفاده کنید.
  • ممکن است 1-2 هفته پس از جراحی رانندگی کنید.
  • ممکن است 2-4 هفته پس از جراحی به تدریج فعالیت بدنی را از سر بگیرید.

خطرات احتمالی جراحی پلک در آلمان

مشکلات بینایی موقت – ممکن است پس از انجام عمل جراحی پلک، دید دوتایی یا تاری ایجاد شود. این به طور معمول فقط چند روز پس از جراحی ادامه دارد.
مشکلات بسته شدن چشم – برخی از بیماران ممکن است هنگام خواب چشمان خود را ببندند. در موارد نادر این وضعیت ممکن است دائمی باشد.
تغییرات تورم یا عدم تقارن – تورم موقت و عدم تعادل جزئی یک چشم نسبت به چشم دیگر ممکن است در طول فرآیند بهبود یا زخم ایجاد شود.
آکنه – پس از برداشتن بخیه ها، ممکن است جوش های سرسفید کوچک ظاهر شوند. جراح می تواند جوش های سرسفید را با یک سوزن بسیار ظریف از بین ببرد.
اکتروپیون – این عارضه بسیار نادر، پایین کشیدن پلک های تحتانی است. برای اصلاح این علامت ممکن است نیاز به جراحی بیشتری باشد.

 

تبدیل چشم شرقی به اروپایی ( کانتوپلاستی )

کانتوپلاستی باید توسط جراح پلک ماهر انجام شود زیرا گوشه های چشم بسیار ظریف هستند!

 

جراحی چشم در استانبول

درجه ایده آل شیب چشم از گوشه داخلی چشم تا دم چشم شما 5 تا 8 درجه است.

جراحی چشم در ترکیه

گوشه داخلی چشم و گوشه بینی شما باید به صورت عمودی تراز باشد در حالی که دم بیرونی چشم و گوشه بینی شما باید به صورت مورب باشد.

جراحی چشم در ترکیه

1:1:1 نسبت ایده آل برای طول چشم و فاصله بین چشم ها است.

Kanthoplastik-Chirurgie in der Türkei

Kanthoplastik-Chirurgie in der Türkei – 2023